Fort gjort.

Vinteren kom og gikk på bare noen timer. Jeg rakk å tegne noen streker i snøen og ta noen bilder, og så kom regn og tåke.

Jeg måtte tøfle ned i kjelleren og gjøre noe annet. Hjertekransene jeg lagde i går fikk roser, edelgran, perler og pynt.

Fort gjort å glemme å spise midt oppe i alt. Det ble havregrøt med aprikossyltetøy og et dryss av kokos for å minne om snøen som forsvant. Ser du gresset der til venstre, det var fort gjort å få det til å bli noe fint.

Gresset ble til flettede små kranser til en stor juledekorasjon. Koselig arbeide og nå er det klart. Det må stå kaldt til det skal brukes ellers tørker det jo. Mye er fort gjort, men å rydde opp etter meg, det er ikke gjort på et øyeblikk. Men det er ikke annet å gjøre enn å sette i gang. Først tar jeg litt kaffe og ser på et program på tv, nemlig 🙂

#foto #hobby #blogg #vinter
14 kommentarer
    1. Så flotte bilder! og nydelige kranser! Du minner meg på at jeg tenkte jo jeg skulle lage noe til gravene i år..skal jammen se om jeg kan få gjort det…De er jo så flotte de du lager! flott tips!

    2. Søtmonsen ): Takk du! Ja, nå er det gjort og gjett om fingrene er slitne i kveld, brannsår ble det også av den limpistolen.Kos deg i kvelden:)

    3. karidansen: Ikke bilder? Mye rart som skjer her inne. Jeg må skrive meg inn igjen når jeg kommenterer? Ha en vakker kveld og ja forsøk aprikos og kokos. Nydelig!

    4. Ja, jeg må også skrive meg inn hver gang, og det er litt irriterende, men det har jeg gjort nesten hele tiden. Er verdt det når man ser de fine bildene du har lagt ut. Og jammen tegner du fint i snøen også! 🙂
      Hjertene er kjempefine. 🙂
      Ønsker deg en flott dag!

    5. HeidiElise: Tusen takk. Alltid hyggelig med sånne kommentarer og jammen er det fint at du skriver inn navnet ditt også. Velkommen tilbake og ha en fin onsdag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg