Vinterhvitt.

Nei, dette er ikke betalt reklame. Jeg fikk bare lov til å ta bilder for å viser dere hvor fint det kan være med vinterhvitt. Se det treet med roser, snø og fine dusker. Det var nisser og nissejenter i hvitt, som gir lys og hygge.

Sånne butikker gir meg inspirasjon og ideer til å pynte mot adventstid. Nei da, jeg trenger ikke kjøpe alt for å bli lykkelig. Jeg kan selv ta fram mine hvite lys og pynte dem med adventstall, jeg kan gå i skogen og plukke inn furu og gran, ta fram adventsstjerna og glede meg til helga.

I dag må jeg fikse en advetnskrans til de fire lysene og hvordan den blir vet jeg ikke enda? Men jeg tror det blir noe i vinterhvitt denne gangen.

#foto #blogg #advent #jul #stemning
18 kommentarer
    1. dette var vakkert,jeg har litt i kvitt selv,men ser kor fint det kan bli om en seter flere ting sammen 🙂 kos deg med forberedelsane,jeg skal på strikkekafe

    2. fruensvilje:Fint å begynne med litt vinterlig, så kan det røde komme nærmere jul. Det hvite er fint til fiolett som er adventsfargen også. Kos deg på strikkekafe.

    3. Så lekkert! ja jeg syns også det er flott med hvit til jul..så et sånt plast juletre i en utstilling som var dekket av snø..eller hvit da…og det var jo så lekkert! Nesten så jeg fikk lyst på…hihih..men bare nesten…jeg liker best ekte tre..og vanlig gran..må lukte og drysse..hører med…Masse fine ting du har funnet her ja! ha en god kveld!

    4. Vi driver jo ikke å skifter ut pynt til jul,, det går mye i det samme fra år til år.. men noen nye nisser og sånt 🙂 Uten at det har noe med å være konservativ å gjøre 😀 Men jeg har jo lagt merke til at det går mer og mer i grått og hvitt enn før 🙂 Syns det er helt greit. Vakkert var det i alle fall 🙂

    5. Toini: Ja, det fristet å spraie mitt med snø, men jeg tror ikke det vil holde like godt som på de ferdigdekkede trærne. Her har vi sjelden ekte tre, for det har blitt så fine kunstige at jeg har kapitulert. Lett å sette opp, ingen dryssing og lett å ta det ned igjen.

    6. dedicat: Pynte venter jeg med her også. Først advent, litt kvister og edelgran her og der. Ja, det er vakkert med det lyse, men mye av den gamle pynten må fram også for å få den rette stemningen i huset. Men til advent liker jeg det dempet.

    7. Margrethe: Ja, vi kan heldigvis gjøre som vi vil. Hos meg blir det også en del rødt mot jul, men jeg synes det var koselig med det vinterhvite også.

    8. Så utrolig vakkert! Jeg har en følelse av at julen blir mer og mer hvit i de norske hjem, og at den røde fargen forsvinner litt etter litt. For meg har julen alltid vært rød, men de siste årene så merker jeg at jeg begynner å like det hvite bedre og bedre. Det blir liksom lekrere og mer eksklusivt på en måte 🙂

    9. margarites:Det rare er, at nå som alle begynner å bruke hvitt og grønt, sier designerene at vi skal bruke masse farger! Så snart er vi nok tilbake med rødt og andre farger tenker jeg. Hos meg er det også rødt som er julefargen, men det er veldig koselig med det hvite og grønne i adventstiden. Men selv om jeg har rødt her og der, så er det ikke som før. Da var alle bord dekket av røde duker, vi hadde røde gardiner, stearinlys og pynteting. Men uansett fargespill, vi skal kose oss! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg