Vintermåned, del 5, “Snømann”

I og med det sto “snømann” på denne måten, så tenkte jeg kreativt. Liker du å spise “Tilslørte bondepiker”? Hva med “Snømann”? Her delte jeg opp et eple, en banan, en appelsin fikk skåret ut båtene og tre klementiner ble klemt for saft. Så delte jeg opp frukten og blandet “en himmelsk lapskaus” som det heter. Men Snømannen der ute ville ha noe annet. Jeg blandet i en skje med rosiner, hakket opp noe mandler og drysset på liksomsnø i form av kokos. Så var desserten “Snømann” klar. Jeg servert den med vaniljesaus. Både vi inne og snømannen der ute, var fornøyde.

Gjett om det smakte!

Jeg hadde ikke kram snø, så det ble ingen skikkelig snømann. Men katten har jeg enda og tegne i snøen gikk fint og min lille snømann ble laget av is og snø jeg hadde på terrassen. Flere innlegg om snømann finner du hos Frodith, HER!

#foto #natur #vinter #blogg #snø
20 kommentarer

Siste innlegg