Vintermåned, del 6, ski

I dag var utfordringen Ski! Frodith vil ha “bjørnene” ut av hiet, men det er visst litt tidlig for de virkelige bjørnene. De sover enda vintersøvnen og skier er bare noe de hører lyden av inne i hiet sitt i de dype skogene, når menneskene drar forbi i januar.

Nei, det ble ikke skitur på meg i helga. Hadde det blitt det, så hadde jeg ikke brukt dette gamle utstyret fra da jeg var liten. Men det er gøy å ha tatt vare på det. Fint som dekorasjon til bamser og boller med brunost er det da.

Her er beviset på at det noen år var snø nok til å gå en liten tur på ski, men i år er det ikke godt nok underlag.Visst er det oppkjørte løyper i nærheten, men når man er helt ute av trening, blir selv den minste bakke litt skremmende. Jeg liker beste å gå på jordene.

Jeg gikk på bena i stedet, for det er nok av opptråkkede stier. Flere innlegg om ski finner du HER!

#foto #blogg #vinter #snø
12 kommentarer
    1. Du verden så herlige bilder, natheless 🙂
      Jeg blei så opphengt i DEDICAT sitt innlegg og det siste jeg las var om engel og da blei mitt innlegg om engel i dag. Jeg er jo slik at jeg vil ha det i rett rekkefølge men brått blei det slutt på det, når jeg blei skipla 🙂 Så mine ski kommer i morgen 😀

    2. Så flotte bilder! og flott bidrag…Søren at jeg ikke så innlegget ditt før jeg lagde mitt..for da kunne jeg jo brukt de gamle skiene som står på veggen utenfor..til pynt…DET glemte jeg…hihih..lette febrilsk i bildearkivet..men fant jo til slutt noen skibilder da…hihih..herlig!

    3. margarites: Ja, jeg måtte lete fram litt av hvert her. Skulle gjerne hatt litt mer snø, men det er spådd regn nå da. Så det er på med brodder igjen. Glad jeg har det.Kos deg i kvelden 🙂

    4. Toini: Takk du! Jeg også har vurdert å ha de gamle skiene til pynt i vinteren, men de står til vanlig i kjelleren fortsatt. Ha en finfin kveld 🙂

    5. Etdiktomdagen: Ja, Dedicat fikser både det ene og det andre han. Snill da!
      Klart det passet med engel hos deg i dag. Vi tar oppdraget til Frodith etter som det passer tenker jeg. Lykke til med ski!!!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg