Vintermåned, del 7, snøengel

I dag er det siste dagen i Frodiths utfordring. Snøengel, var ordet. Her er min. Jeg lager ofte engler i snøen om vinteren, bare det er snø nok, så det kunne jeg jo vist dere. Men det ble en engel laget av skaresnø og en iskule. Herlighet så fint det har vært de siste dagene med vinter, og så artig med denne utfordringen som fikk mange av oss til å jobbe litt ekstra med bloggen. “Ut av hiet”, sa Frodith og jammen kom vi oss ut. Tusen takk! Du finner utfordringen HER, og det er bare å bli med når du har tid.

Jeg har kost meg veldig med dette. Det har blitt mange bilder de siste dagene! I morgen kommer en ny dag. Hva finner vi på da? Jeg har tenkt å ta for meg fargene. Jeg startet med brunt for en stund siden, og så kan jeg fortsette hele regnbuen til ende kanskje. Vil du være med,så heng på!

#foto #blogg #vinter #snø
18 kommentarer

Siste innlegg