Blondekantet….

Ja, det er jeg virkelig, skikkelig på etterskudd med det meste. Nå må jeg brette opp genserermene og sette i gang her. Men først vil jeg takk alle som ga meg fine hilsner på fødselsdagen i går. Ingen av dere visste hva jeg ønsket meg. Jeg ønsket meg en blondekantet feiring, og det fikk jeg. Da jeg våknet hadde det snødd. Snøen hadde festet seg overalt, og det var som et eventyr der ute.

Til og med sola kom innom for å pynte dagen min.

Det ble pannekaker med hakkede mandler og sjokolade. På utsiden lyste de herlige sviblene opp sammen med en pyntekål jeg kjøpte tidlig i høst.

Jeg fikk akkurat det jeg ønsket meg. Ostefat, lasagne, søt kake, gjester, blomster, gaver, hilsner og vennlighet. Det ble en skikkelig blondekantet bursdag. Tusen takk!

#foto #blogg #mat #blomster #vinter #snø
18 kommentarer

Siste innlegg