Inspirasjon.

Mange av dere inspirerer meg uten at dere vet det. Når jeg ser blogginnleggen deres, så får jeg ideer til å tegne. Dette er hentet fra Eva`s Window som du finner HER. Hun hadde tatt bilder av is og synes det minnet om et hjerte, jeg så et ekorn.

Dverpinschereimitthjerte finner du HER. Hun hadde også så fine bilder av is. Et av bildene lignet en hest som hadde fin skygge. Hennens bilde var på høykant, men jeg så hesten uansett.

Dette bildet har dere sett før. Det er “kjoler” som Etdiktomdagen hadde sett i snøen. Bloggen hennes finner du HER.

Dette minnet meg om Frodiths rørbilder. Bloggen hennes er  HER.

Denne piken som får meg til å tenke på Annebe. Annebe har kort hår, men som modell kan hun vel plutselig ha langt også? Hun finner du HER.

Til slutt et bilde jeg tegnet etter å ha sett en avskåret trestubber hos Fruensvilje.Årringene synes jeg lignet en engel Jeg husker ikke når det var, men HER finner du denne bloggeren .

Ja, dette ble litt av hvert av hva som inspirerer meg. Noen skriver tekster som jeg gleder meg over, andre fotograferer de vakreste landskap, noen tar for seg hverdagslige ting og andre skriver det de tenker i øyeblikket. Jeg liker alt og dere inspirerer meg. Om du ikke er nevnt her, så kanskje det er din tur en annen dag.

#foto #tegne #blogg #inspirasjon
24 kommentarer

Siste innlegg