Forberedelse….

Gule blomster ble det på meg i dag. Herlig! Jeg kunne ikke la være når de ikke kosten så mye. Nei, jeg reklamerer ikke for noen, men jeg var på Plantasjen.

Jeg fikk med meg hjem fine servietter og påskekort også. Så søte!

Sviblene jeg kjøpte i januar er det fortsatt liv i der ute. Nå har knopp nummer to i hver løk begynt å komme fram.

Litt forberedelse mot påske må til. Dette ser jeg ute på terrassen nå. Adventsfatet i lilla med lysglass passet fint. Når det blir krokus i blomsterbedet skal jeg ofre noen og sette i vann sammen med hestehov. Så heldige vi er som har våren å vente på!

#vår #påske #blomster #blogg #hage #foto
22 kommentarer
    1. Ja her var det påskestemning! Fik det når jeg gikk innom Nille i går…var påskepynt overalt! MEN jeg kjøpte ingenting…hihih…Syns det er for tidlig…men ser at mange har begynt pynting…akkurat som til jul..mange som liker å pynte tidlig…Ser flott ut da! kos deg med påske! ha en god dag!

    2. Toini: Ja, det er koselig med det gule nå fram imot påske. Jeg kan pynte opp ganske mye noen år og andre år blir det mindre. Men jeg bruker gjerne kvister og egg, og det er ikke dyrt. Jeg kan også gå ut av butikkene uten noe! Men jeg har noe kjøpt pynt fra år tilbake, og det er koselig å ta fram hvert år. For meg er egg og kvister vår også da! Nyt dagen! 🙂

    3. Åååååå sååå koselig 😀 Har helt glemt av at det snart er påske ! På tide å begynne å tenke på det i alle fall 🙂 Ha en nydelig kveld kjære du <3 Godklæm på vei trales <3

    4. Etdiktomdagen: Fjorten dager igjen så er det påske for fullt hos meg. Trivelig med litt kyllinger, lam og kaniner sammen med egg og påskeliljer. Ha en vakker kveld 🙂

    5. ladyaugust: Mange glemmer det, eller bryr seg ikke om å sette fram ting til denne høytiden. Jeg minnes barndommen og vil gjerne gjenskape alt fra da. Vi lagde godteri og pynt sammen. Egg ble det mye av, både malte og spist. Herlige minner. Klem til deg 🙂

    6. Så koselig! 🙂 Må vel få litt påskestemning her også etterhvert, siden vi ikke skal feire den på hytta i år. Ikke det at jeg har så mye påskepynt at det gjør noe. Verken her eller der. Men noe skal jeg vel klare å grave fre. 😉

    7. Så fint det må være å komme hjem til deg. Bli ønsket velkommen av den nydelig paletten av en oppsats du lager etter årstidene. Du lager verden vakker :))).

    8. fruensvilje.blogg .no: Vi er heldige sånn med å ha levegg og tak over terrassen. Utenfor har det blåst noe veldig her også. Ha en vakker dag og takk for hyggelige ord! 🙂

    9. Mette i hagebloggen Furulunden: Ja, det gir jammen en fin vårglede. Nå er det bare å se framover mot lysere tider, krokus og snøklokker. Ha en vakker dag! 🙂

    10. Marit: Ja, det er koselig om så bare med gule appelsiner, egg og noen kvister også. Det er jo ofte det enkel som er best. Kos deg i kvelden og lykke til med å grave fram dine ting! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg