Lek på stranden.

Jo da, det går fint å leke på stranden i kuldegrader også. Fingrene ble kalde, men det glemte jeg nesten i iveren.

Det var ingen andre enn meg på stranden, så da kunne jeg boltre meg med liv og lyst, selv om man er over seksti! Den ene “ungen” etter den andre, i full størrelse, kom fram i sanden. En havfrue lå da også der så stille.

Før jeg fikk videre, bredte jeg over figurene.

Da jeg kom tilbake etter en lang tur, hadde bølgene fjernet alt, og tilbake lå stranden så stille……

Herlig å leke på en ensom strand.

Timene går fort da.

Fantasien kan flyte fritt i sånne omgivelser.

Bølgene vasket inn over sand og stein og laget mønster. Spor etter fugler og tang var synlige i sollyset.

Godt man kan ta bilder så minnene blir bevart.

#foto #blogg #hverdag #sand #kunst
22 kommentarer

Siste innlegg