Resirkulering.

Det er fortsatt mange leste, brukte aviser hos meg hver uke. En skisse av en hane fikk meg til å sette i gang. Ved å rulle, krølle og brette avissider, ble det jammen en hane! Jeg surret den inn med papirteip og ståltråd.

En tekstilrest av litt sømarbeide ble revet i remser og brukt. Skikkelig fargerik ble den jammen. Tapetlim hadde jeg igjen fra et oppussingsprosjekt. Så var det bare å male hanen inn med hendene, før den ble satt til tørk.

Alle rester av akrylmaling ble blandet sammen med svartfarge og litt vann. Da fikk jeg en fin brunfarge.Hele hanen ble malt skikkelig inn med maling. Så var det å vente på at den skulle tørke igjen.

Nå er den snart klar. Tekstilen som ble malt ser ut som ordentlig skinn. Jeg ble fornøyd. Men hvor jeg skal ha den nå, aner jeg ikke. Den ble jo så stor! Gøy å resirkulere og designe noe eget. Rester av aviser, tekstiler, lim og maling ble til noe nytt og spennende synes jeg.

#foto #blogg #hobby #resirkulere #redesign
17 kommentarer

Siste innlegg