Er det en drøm?

Skulle nesten tro man drømmer. Sol hver dag, varme, blomster, badeglade unger, solkrem, solbrent, sommerfugler, grillmat, vekster av alle slag og det er bare mai!

Ja, jeg gjentar meg selv, det føles som sommer.

Det har blitt en haug med bilder av strandløken. Den er jo så vakker.

Enda vakrere ble jo blomstene da Svalestjerten tittet innom. For en vakker sommerfugl!

Jeg har hatt på meg sommertøy og gått barbent mer enn jeg gjorde i hele fjor sommer, og enda er det bare mai. Ja, jeg drømmer visst, men la meg gjøre det!

#foto #natur #blomster #helg #sommer
21 kommentarer
    1. Og vi har bada.. :)) Deilig med sommer i mai..håper det blir mye av det videre også :)) Bildene her er i alle fall som en vakker drøm..nydelige sommermotiver :)) Klem <3

    2. ,,,og jeg venter og venter på at terrassen skal tørke såpass opp at det blir en sjans å få smurt den 😀 Lucky you,, nyt hert minutt 🙂 Snart kommer vi sørover, blant annet innom bloggtreffet – og da fordufter sikkert godværet 😀

    3. Så flotte farger og vakre bilder!
      Ikke vært helt sommertemperaturer her, men i ettermiddag ble det plutselig 30 ° når skyene forsvant. Men så datt det ned til 14 igjen når de kom tilbake. Så det veksler raskt her 😉
      God pinse! 🙂

    4. dedicat: Uffda, ikke alle har det som oss! Men det kommer, det kommer til deg også!!! Lurt å ta en tur mot sør. Tror ikke jeg møter opp på bloggtreff, for det er så mye annet som er planlagt at jeg har ikke dager til rådighet dessverre. Men du får nyte det vet du! 🙂

    5. fruensvilje.blogg .no: Noe så herlig. Dag etter dag med sommerfølelse i mai!!!! Den sommerfuglen er så vakker, men det er slett ikke hvert år jeg klarer å få bilder av den! Ha en fin dag 🙂

    6. HeidiElise: Tusen takk!Når sola kommer blir det jammen varmt! Nettene har vært kjølige her, men dagene er som sommer. Kos deg videre i pinsen! 🙂

    7. Ja man kan begynne å lure..om man drømmer…for det er jammen flott nå! DEN sommerfuglen har jeg ikke sett her..den var vakker!! og masse fine bilder hadde du samlet her…Herlig!!

    8. Toini: Fint i dag også, men litt kaldere vind. Herlig er det. Den sommerfulgen tok de bilder av i Risør en av dagene, så plutselig ser du den du også kanskje! Ha en finfin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg