Savnet dere!

Jeg har savnet dere, og bloggen. Nå har jeg vært hjemme akkurat en uke, og det var å stupe rett i masse jobb. I dag er det søndag og jeg har fri. Herlig å bare slappe av. Her blir det pannekaker til middag og sola skinner. Jeg har samlet mange minner denne sommeren, og dere skal nok få ta del i bilder fra litt av hvert utover.

Mange solnedganger ved havet har det blitt. Til og med en rød sol fikk vi en kveld. Joda, det ble tre uker i Kroatia og jeg har svømt, syklet og gått mange turer, selv om det var like varmt der som her hjemme. Godt å få litt farge på kroppen og kjenne at man samler nye krefter. Nå er jeg tilbake i det vanlige og det er helt greit. Smått om senn titter jeg innom dere. Men jeg tror dagene kommer til å rase avgårde mot høst. Men blogge skal jeg gjøre, for det gjør meg glad.

27 kommentarer

Siste innlegg