Helg igjen….

Dagene går så fort. Jeg rekker ikke det jeg vil, som vanlig. Høsten er her med frisk luft. Jeg skulle gjerne vært i skogen i flere timer til stadighet, tatt bilder, kost meg ved et bål, speilet meg i klare tjern og bare lyttet til skogens ro. Noen ganger får jeg det til med en sånn dag, men man kan visst ikke gjøre det hele tiden.

Da er det koselig å se på bilder fra andre turer og glede seg til nesten gang man får sjansen til å utforske høsten. Kanskje i morgen? God helg.

#foto #helg #blogg #høst
14 kommentarer
    1. Så flotte bilder! og ja..det er bare helt magisk å gå ute i naturen nå…så mye fint fargespill! Elsker det….Du har jo ofte flotte bilder du…men skjønner at du vil ut på mer jakt…hihih God tur!

    2. Herlig og stemningsfulle bilder♥ Helt ening med deg at dagene går alt for fort.. skulle gjerne hatt mere tid til overs gitt .:-) Ønsker deg en superfin lørdag og de beste ønsker for helgen.♥ Høstklem ♥♥

    3. Margrethe: Tusen takk. Ja, mange ganger skulle jeg ønske jeg kunne gjort det også.Noen ganger hoper det seg opp med ting og da må jeg bare droppe turen. Men jeg setter ekstra pris på en tur, når jeg kan!

    4. Toini: Takk du. Ja, nå har det virkelig blirr farger her den siste uka. Nydelig er det. Det er så avslappende å gå der med kameraet,så det gjør jeg så ofte det går. Ha en vakker dag 🙂

    5. Rriittaa: Ja, det er så dumt noen ganger, men det nytter ikke å klage. Man får nyte når man kan. Kos deg i helge. Klem og tusen takk for hyggelig kommentar.:)

    6. VI rekker dessverre ikke alt vi vil, men det er godt å gjøre det vi får gjort 😀
      Håper du har hatt en god helg likevel :o)
      Nydelige bilder – og vi kan nyte synet av naturminner også ;o)

    7. Aina: Nei, det er vel sånn for oss alle. Helga har vært god den. Jeg har rukket masse og er fornøyd. Nå er det tv`kos og ro i kvelden 🙂 Ha en fin ny uke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg