For tidlig?

Nei, det er ikke for tidlig for meg. Når jeg driver å lager ting til en julemesse, så blir det litt av hvert med jul ellers også.Jeg har smakt på sånne polkagrissukkerstenger, spilt julemusikk og kost meg. Men for et rot. Jeg bruker vaskerommet mitt til å male bilder, sy, lime og klister dekopasje, spraylakke og så skal man vaske klær også da! Akkurat på har jeg hjertet i halsen for ikke å bli klar. Innen onsdag må alt leveres og jeg maler enda!!!

Her er oppstart på noen bilder. Jeg er sen i kvelden nå og stuper i seng med et smil om munnen. Det er nemlig artig å se hva det blir av dette!

Her er resultet av mange timers arbeide. Bildene er ikke helt sånn som maleriene er for det gikk jo ikke å fotografere dem ute i regnværet i dag.  Lyset i kjelleren er ikke helt snill med fargene, men det er sånn omtrent da.

Du glade jul så mye som skal på plass. Jeg må bake en haug med krydderkaker, risboller og lefser, dekorerer kranser og kvisthjerter, lage juledekorasjoner, og så var det en gulvvasken og klesvasken da. Jeg tror at helga blir rimelig hektisk.

#foto #helg #jul #blogg #foto
20 kommentarer
    1. nei det er vist ikke for tidlig om ting skal på messe til en bestemt dag og så masse vakkert som du lager,du skulle vært her på messe hos oss også du ,10 november så hadde iallefall noe av dine arbeider blitt med meg hjem :=) liker disse fine små figurane du lager ,det er noe troskyldigt over dem,lykke til

    2. Ũååå så mye fint! og alle får begynne når de vil med jul….og når du lager til noe..så blir det jo til at du får litt mer julestemning også da….Maleriene var nydelige!! Kos deg! og ha en god kveld!

    3. fruensvilje.blogg .no: Så snilt sagt av deg. Tusen takk. Jeg er glad det bare er EN messehelg, for jammen er det mye jobb på forhånd. Men vi har det superkoselig den helga da. Gleder meg til å bli ferdig også, for da skal jeg få orden her hjemme, håper jeg!!!! 🙂

    4. Juleting er aldri for tidlig og spesielt ikke julemarsipan 😀 Såklart må du i gang om du skal på julemesse Ser ut til at det blir surt! Goood helg <3 klemme 🙂

    5. Skal man lage noe til jul/julemesser må en jo ha litt tid på seg..:) Du lager jo såååå mye fint og så blir det stemningsfulle bilder av det også.. God og aktiv helg <3

    6. ladyaugust: Marsipan er godt da! Jeg har kjøpt julebrus, men ikke tillatt meg å smake det enda. Lurt å ha noe å glede seg til. Klemsiklem 🙂

    7. solliv: Tusen takk! Man må begynne tidlig om man skal bli klar. Jeg har holdt på en måned med juleting i keramikk, men det er koselig også da. God helg 🙂

    8. ojj, herligheta hva du legger opp til 🙂 Her mangler det ikke på kreativitet og innsats. Blir jo svett av å lese hva du har på gang. 🙂 Men jeg tar vel ikke for hardt i når jeg tror du liker det 🙂 Og du er jo helt utrolig i din skaperevne, det skal du ha 🙂 Lykke til 🙂

    9. dedicat: Takk du! Du har helt rett, jeg liker det. Men i år ble det litt vel mye, for søsteren brakk beinet mitt i julestria. Da blir det mye vask og støvsuging på meg også. Men jeg er glad jeg er frisk og i farten. Fin trim å gjøre rent et helt fjøs! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg