Juleeventyr?

Her ser dere hvordan papirnissene ble til slutt. Ja, det ble flere, for dette var gøy. Lurer på hva han oppe på skapet mitt driver med? Jeg har begynt på et “barnslig” juleeventyr for folk i alle aldre i år også. Er det noen som gidder å lese tro? Det er ikke så stor trafikk her på bloggen min om dagen, men jeg klager ikke for det altså. Jeg har jo ikke akkurat vært så aktiv selv i høst på grunn av ting og tang som har skjedd i mitt private liv. Synes ikke dette året har vært så gøy. Da er det lurt å finne på noe som er koselig og gir glede i sjelen. Jeg gleder meg til advent. Gjør du? Kan du gjette hva eventyret skal hete i år? En ledetråd er bildene her.

#hobby #blogg #foto #julekalender #eventyr #christmas
24 kommentarer
    1. Wow for noen flotte nisser du har laget. Jeg er dessverre ikke så god på gjette, men elsker juleeventyr og blir som et barn igjen når desember kommer. Skal nissene dekoreres, eller skal du beholde dem som de er? Ikke for at det er nødvendig, for de er superfine som de er ;o))

    2. Åh ddette gleder jeg meg til altså! Rampestreker og lurerier og gode tanker – spenning og hjelpsomhet og godhet tror jeg det blir i det eventyret 😀 Gleder meg å følge med, natheless!!! Tenkte på det – at du nok kom med noe spennende til julemåneden 😀 løe,

    3. Vera Lynn: Takk du! De blir uten farge disse her. Jeg likte uttrykket på dem på denne måten. Vil du lese mitt juleeventyr, så kan du følge med her hos meg fra første desember. Ha en fin dag:)

    4. De er jo bare kjempesøte 🙂
      Har gleda meg helt siden advent i fjor til din adventhistorie! 😀
      Tror jeg må vente og lese, er ikke god på gjetting 😉

    5. Alltid innom når du legger ut noe..og jeg skal lese juleeventyr i år også 🙂 Dekorative og fine nisser.. Hva eventyret skal hete .. hm… Over skog og hei kanskje… 🙂 Klem <3

    6. Jeg kommer helt sikkert til å lese. Jeg skal ha julekalender som vanlig. Ikke så mye trafikk her heller, selv om jeg er aktiv… Blir stående på stedet hvil hva gjelder antall lesere…Men det gjør ikke så mye 🙂

    7. annebe: Takk til deg, du er trofast innom meg. Nei, det skal det ikke hete, men jeg gleder meg til å dele det med dere. Nå gjelder det bare å skrive på, så jeg får noe å dele. Jeg er faktisk på dag 7 allerede, så det er da håp for eventyret! 🙂

    8. Jeg gleder meg til juleeventyret ditt 🙂
      Hva eventyret skal hete, basert på bildene…?
      Nissegutten må redde nissejenta – eller noe i den duren 😀
      Det ser ihvertfall ut som han må redde noen – med tau og greier.
      Ha en fin dag :))

    9. hmmm du lager nisser av servietter,alle er kvite,ingen har øyner,men alle er lekne,ei lita nissejente,en nissegutt på bukken en nissemor som sender stjerner ned fra toppen av skapet,,jeg tror alt dette har en sammenheng i eventyret,men greier liksom ikke å sette et navn på eventyret.
      det er noe med nisser som ikke synes ,men som alltid er der alikavel,julens eventyrverden må det være :=)

    10. fruensvilje.blogg .no: Ja, jeg håper det blir et julens eventyr til glede i år også. Ingen har klart og gjette tittelen, men du er jammen den som er nærmest! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg