Helse. En drøm.

Dagene går mot sommer. Jeg jobber fortsatt med helse og livstil. Denne uken var det ingen fremgang på vekta, men det får bare være. Jeg jobber videre likevel. Etter en vakker 17. mai og en veldig sosial helg etterpå, kan man ikke forvente all verden. Men jeg er fortsatt motivert, og det kjennes godt. Balansen er mye bedre nå, og jammen klarte jeg ikke sånn der “armene på ryggen” som Mette gjør også. Venstre skuldra mi har vært så vondt i snart to år, men med trening er jeg tilbake til normalen. Litt hver dag, så går det seg til. Jeg falt på isen den gangen for lenge siden, og har strevd med å løfte armen, nå klarer jeg det uten problemer. I dag ble det en lang morgentur, for det skulle bli regn siden i dag.

Til lunsj gledet jeg meg selv med pannekaker med hjemmelaget multesaus, rosiner, solsikkekjerner og kokos på Ladys fine tallerken. “Never let go of your dreams” står det der, og det er så sant. Jeg drømmer om så mye, og det er godt å ha fremtidsdrømmer igjen. Helsen min er viktig og den skal jeg prioritere selv om jeg skal ha litt fri nå. Joggeskoa er med….

10 kommentarer
    1. for et herligt innlegg og jammen er du flinke og flotte :=) jeg får armane bakpå ryggen men med hånflatene mot hverandre fra baksiden og ikke innsideen av håndflaten hi hi ,det får være jeg jobber godt med armane jeg ,og den lunchen såg bare så deilig ut

      1. Tusen takk. Jeg har jobbet med den skulderen lenge og plutselig løsnet det liksom. Men det må holdes ved like så jeg jobber på. Lunsjen var herlig den. 🙂 🙂 🙂

    2. Du hopper og spretter rundt, ser frisk og rask ut – bare herlig!
      Maten som ventet så veldig god ut da! Oj, så myke ledd!
      Klemmer…

    3. Jeg er så innmari imponert over den der armene-på-ryggen-varianten👏👏👏Så gode dere er som får det til! Jeg klarer såvidt å få fingertuppene til å møtes🙈 Og så er jeg både imponert og heier på stå-på-viljen din! You go girl💪

      1. Tusen takk. Jeg trodde aldri det var mulig igjen, men så plutselig kunne jeg. Kjempegøy! Jeg gleder meg stort over fremgang, men trening må til når man blir eldre kjenner jeg. Ha en vakker dag. Klemsiklem 🙂

    4. Herlig herlig herlig! DU er sprek som bare det du 🙂 Tusen takk for link <3
      Det er bare å stå på, og som du skriver; litt hver dag <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg