Ut på tur….

Reklame |

Ute regner det i dag her hos meg, og det er egentlig litt koselig. Vi har hatt en fin høst hittil og litt regn må til etter hvert. Jeg har vært så heldig å få nytt regntøy i år, så jeg blir ikke våt og kald. Ute har det virkelig begynt å bli farger her og der. Jeg fant en buske i nabolaget, og den var jo helt rød. Berberis heter den, og er full av ekle tagger. Jeg har hatt den i hagen før, men den kommer ikke inn igjen der nei. Barnålene danser om dagen, så jeg lagde et hjerte med skotuppen!

Svanene ligger inne ved land nå. De bytter fjærdrakt og det er dun og små fjær overalt nede ved vannet. Jeg synes svaner er så fine fugler. De svømmer så stille utover, men ingen ser hvor stort arbeide bena deres har under vann. Sånn er det vel med oss mennesker også. Vi haster avsted, men ingen vet hvordan vi har det inni oss egentlig.

Alfa Lyng Perform GTX 2 (W) turstøvel til dame – Str. 37//Dovrefjell Active bukse til barn, blå – Str. 16 år//Freequent Jakke med hette Tobia Gul

Litt reklame viser jeg dere i dag. Jeg ønsker meg de fjellskoene. For en fin farge, Vi trenger farger i høsten alle sammen. Jeg tror jeg må ta en shoppingtur.

18 kommentarer
    1. skikkelig deilige farger og du lager vakre bilder av det meste ,barnåler og så vakkert :=) flotte turklær til høsten,likte godt den regnjakken ,klikket meg inn :=)
      må vist ha tette klær både til kroppen og føttene så vått som det er nå ja,men i dag skal eg bare over veien og skravle med et par damer :=) der er det nok både varmt og tørt

      1. Ja, nå har det virkelig begynt her med farger på løv og blader. Kommer sola en dag nå, så blir det enda bedre. Det er mye fint å få kjøpt nå, så litt investeringer må til her i gården. Så herlig å ha andre farger enn sort og mørke blått.Jeg har heldigvis joggesko som holder vannet ute, men når det blir kaldre må jeg ha noe annet. De gamle vinterskoene er utslitt etter milevil med turer i løpet av årene. Men skotøyet skal være godt og da må det koste litt også, har jeg funnet ut. jeg er heldig å ha små ben, så jeg finner nesten alltid noe nedsatt. Her plasker det ned nå, så det er tid for vindtett og vanntett. Ha en fin dag 🙂

    2. For noen flotte bilder, nå fikk jeg så lyst å male dem 🙂 Her regner det i dag så jeg er inne og strikker litt. De skoene ser skikkelig bra ut 🙂 <3 Klæmme

      1. Hei Lady! Tusen takk for koselige ord. Alltid trivelig når du titter innom. Jeg driver å strikker litt også. En liten nålefiltet grånisse jeg har laget må ha klær. Jeg strikker en islender i miniutgave. Lurer på om jeg får til votter? Men jeg får forsøke. Klem til deg 🙂

    3. Vakkert på alle måter 😀 Ikke så ofte jeg ser innlegg fra deg 🙂 Men jeg har ikke vært veldig aktiv selv, for den del 😀 Takk for dette 🙂

      1. Hjertelig takk. Nei, her har det vært stille en stund på meg. Jeg har rett og slett ikke hatt lyst til å blogge og det er rart etter mange år. Men nå har jeg sakte men sikkert startet opp i høsten. Med regnvær og mørkere kvelder så blir livet litt annerledes enn i sommeren. Men jeg blogger når jeg har lyst, og sånn blir det fortsatt. Klemsiklem til dere to der i nord 🙂

    4. Skikkelig fin farge på de skoa. Og ikke minst på bildene. Det er så nydelig farge på Berberis. Klarer ikke å gå forbi uten å ta bilder. Er en del av de i nabolaget, så jeg slipper å ha det selv 😉 Ha en fin dag! Klem 🙂 <3

      1. Ja, de var så pene på bildet. Jeg må se skikkelig på dem i sportsbutikken en dag. Berberis er vakker, men jeg vil ikke ha den i hagen mer. Hater de piggene! Godt å slippe den selv ja, men kunne ta bilder hos andre. God helg til deg. Klemsiklem 🙂

      1. Takk du. Ja, det frister med nytt i farger til høsten. De skoa frista meg mest nå, så de skal jeg se på når jeg skal til byen en dag. Klemsiklem 🙂

      1. Ja, vi trenger litt farger på klærne når det mørkner mot kaldere tider. Her er refleksvesten på plass til kveldsturen sammen med nye batterier i lommelykta!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg