Ut på tur….

Dagene går avsted mot påskehøytiden. Det har vært så fint vær at vi har vært mye ute i naturen. Sol, lunt om man finner le, vårblomster og sjø som glitrer. Mannen har fisket og jeg har kost meg med å gå i fjæra. I sånne stunder glemmer man alt som handler om korona og det er godt.

Ørna har jeg også sett og det var artig. Så rask den var på vingene da vi kom gående, men jeg fikk noen bilder av den før den forsvant i horisonten.

Fint å være ute og nyte en kopp kaffe i fjæresteinene. Ja, det ligner helleristninger på et av bildene, men det er bare et barn som har lekt seg sist sommer. Jeg synes det var artig. Etterhvert vil havet slite det vekk igjen.Hva jeg skal i dag? I dag blir det litt rengjøring og klesvask. Så får vi se hva vi siden skal finne på.

12 kommentarer
    1. Så heldig du er som har fått sett ørna, det har jeg ikke fått oppleve enda. En sånn flott og majestetisk fugl. Her har været vekslet endel den siste tiden, men i går hadde vi nydelig vær. I dag er det blå himmel og sol, men det blåser veldig så like varm som i går blir det neppe. Noen tur blir det nok ikke i dag, men derimot et tur i butikken må jeg… Syntes fortsatt at det er skummelt å gå å handle, men må man så må man. Ha en fin tirsdag 🌞

      1. Ja, ørnen var så fin der den seilte over meg. I dag er det også finfint vær. Jeg har plukket inn litt blomster fra hagen og det er både bier og sommerfugler der ute. Vinden er kald, men det er jo vår. Handler er ikke gøy i det hele tatt. Jeg ser at jeg må ha melk etterhvert, men jeg tror jeg venter til lørdag for det går fint. Kos deg i våren!

    2. Så vakre bilder. Deilig å være ute og ved sjøen. Er dette i nærheten av deg? Var så fint der! 🙂 Et sted jeg fikk lyst til å gå tur! Fiskeørn dette. Så fin………

      1. Tusen takk. Fint p komme ut litt og knipse bilder. Ørnen holder jo til her i området, men det er sjelden jeg ser den så nær. Naturen er herlig. Klemsiklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg