Puslespill, eller…

Ja, man kan jo undre noen ganger, hva jeg driver med? Men i fjor sommer og i sommer, plukket jeg med meg en del glassbiter jeg fant i sanden ute ved havet.Jeg synes de var så fine der de var slipt av stein og vann.Pluss, at da fikk jeg plukket dem opp!

De hadde blitt litt melkehvite og runde i kanten. Jeg hadde tenkt jeg skulle ha det i en skål og sette et t-lys på det. Men så oppdaget jeg et bilde på nett. Noen hadde limt sammen sånne biter til litt av hvert. Da ble det puslespill. Jeg satte sammen stjerner og engler og skulle til å lime. Men da jeg startet med treet, så oppdaget jeg at jeg hadde plukket alt for lite! Noe måtte ofres, og det ble englene med skjørt.

Jeg ble fornøyd med treet og pyntet det litt med noen perler. En engel med grønne støvler ble det også. Jeg tror jeg må en tur ut til havet snart, for jeg kunne tenke meg et tre til, enda større!!!!

8 kommentarer
    1. noe så vakkert,har samlet en del slike glassbiter jeg også ,nå er mine biter veldig små ,men jeg fikk iallefall et godt tips her :=) veldig ok å plukke opp glassbiter så ingen skader seg på dem

      1. Ja,jeg tror mange av oss plukker de opp, for de er jo så pene. Godt å få vekk glasskår. Hjelp, så mye det er av sånt knust og skarpt. Artig å lage noe av det. Så en som limte opp mosaikk av glassbiter, men da må jeg samle i hauger og det orker jeg ikke.:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg