Hundevakten.

Ja, i helga er det jeg som tar hundevakten! Rart ord egentlig, for vår tids hunder holder da ikke på hele natten? Jeg er vel egentlig ikke noe hundemenneske, heller katt kanskje?Jeg har aldri eid en hund selv, men når sønnen trenger fri litt, kan jeg da stille opp. Denne lille krabaten er da både søt og trivelig. Jeg liker å gå tur og det gjør den også, og om natten sover vi da begge to. Ute snør det i dag og det er helt rart! Bakken er kliss våt, så det legger seg ikke på gresset. Men jammen er det pent og mye lysere å se ut, bare ved å beundre de hvite digre fnuggene som seiler så fint avsted! Nå skal jeg ut på tur og få snø på nesetippen. Nyt dagen!

4 kommentarer
    1. Så koselig med hundevakt da 🙂 Og den så søt og snill ut, så det går nok bra 🙂 Ja, snør her også, håper på litt MYE snø jeg egentlig. Så det blir lyst og fint 🙂

    2. frodith: Jo da, det er koselig, men den løper mellom bena på meg og skal være med hele tiden. Det er jeg ikke vant til så jeg er redd jeg snart får meg et svalestup! Snø i lufta er finfint og det hadde slett ikke gjort noe om det la seg på bakken heller nå. Det er da vinter vet jeg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg