Adventskalender, Nissen Anskas juleønske. del 2

 

2.

Eventyret er slettet!

7 kommentarer
    1. Ikke noe moro for stakkar Anskar, men fint han har to til å passe på seg litt, mens han kommer til seg selv 🙂 For det MÅ han jo 😮 Nydelig og stemningsfullt laget. Så gøy at du skriver sånn og ikke er ferdig som du skriver over her 🙂 GØY å skrive, ikke sant ? 🙂

    2. frodith: Ja, jeg elsker å drømme meg bort i en historie eller to. Denne uka står en av mine noveller i dansk Hjemmet. Jeg fikk det i posten i dag. Veldig artig å lees mine ord oversatt til dansk. Ja da, historien kommer i norsk Hjemmet også, litt nærmere jul. Anskar klarer seg som regel han. Dette er ikke første jula han er hovedperson kan man si. Men nå er det natta for meg,så jeg får jobbe videre i morgen. Sov godt! Natta fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg