Herlig dag!

Jeg har hatt en veldig fin dag. Først våknet jeg til snø, så ble det en times trimtur med naboen i skogen, før jeg bakte herlige julekaker.

Det ble noen brett med kokosmakroner. Det er flere år siden de var så vellykket som i dag. Hva jeg gjorde annerledes vet jeg ikke? Gode ble de også, ikke bare pene å se på.

Det ble eggeplommer til overs, så da bakte jeg marengsstjerner. I år prøvde jeg på noen blomster også. De kakene er fine å pynte med på fatet, men også på toppen av en sjokoladekake. Søte er de som fy, men vi kan vel unne oss litt sukker i disse tider.


Håper morgendagen blir like fin. Snøen ligger enda der ute,men blir det mildere nå, så forsvinner den fort.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg