Adventskalender, Nissen Anskas juleønske. del 14

14

Eventyret er slettet!

6 kommentarer
    1. Herlig historie også i dag 🙂 Stakkar bestefar, som måtte gråte en skvett, men da er det gått å få hjelp av Arve 🙂 Jeg koser meg med historien din <3

    2. Er så søt denne fortellingen og koselige bilder også 🙂 Jeg har enda ikke fått meg brodder..men kanskje lurt om det blir skikkelig glatt..:)…Klem fra meg<3

    3. Åse Helen: Jeg skriver hver morgen, og i dag holdt det på å gå galt.Jeg hadde så vondt i hodet og barnebarnet svinset rundt og skulle ha vafler til frokost. Men det gikk bra. Nå tenker jeg ut morgendagens kapitell. Jeg liker å ha det sånn, og er glad om jeg kanskje kan glede andre med min fantasi. Ha en fin søndag. 🙂

    4. annebe: Måtte le her. Jeg kjøpte meg brodder i fjor, og så spurte nevøen min om jeg hadde dem med meg i veska? Det hadde jeg ikke og da mente han at det var et bomkjøp. “Det hjelper ikke mot glatte om de ligger igjen hjemme tante!” sa han da lurt. Sant nok. Jeg får se å få dem ned i veska, så jeg kan redde meg om det trengs. Hyggelig du liker det. Mer i morgen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg