Adventskalender, Nissen Anskas juleønske. del 18

18

Eventyret er slettet!

6 kommentarer
    1. Jippi, han får bli gavenisse 🙂 tenk at nordavinden viste hva hans største ønske var uten at han hadde sagt noe….
      Har gått glipp av noen dager nå, så skal lese meg tilbake. Fin dag til deg 🙂

    2. Åse Helen: Så hyggelig med en kommentar da. Les på du, for historien bli liggende her i jula den! 🙂 Koselig å skrive sånne eventyr, synes jeg. Vil du lese mer av meg, så er det min novelle i Hjemmet denne uka. Den heter Lauras jul. Ha en finfin dag!

    3. Kommer i julestemning av det her…også får du fletta så fine ting inn i historien…som å løse ting på en fredelig måte ..og stole på hverandre og sånne viktige ting …Ser i kommentaren over her ang novella i Hjemmet…da skal jeg prøve å huske å kjøpe bladet <3

    4. annebe: Tusen takk for hyggelige ord fra deg. Jeg liker å skrive fantasi, noveller og eventyr. Når jeg får ting på trykk innimellom, gir det jo lyst til å fortsette. Ha en strålende desemberdag! 🙂

    5. Hei, jeg kommer veldig sent, i går gikk det litt rundt for meg tror jeg…Men nå er jeg her, og skal ta dagens luke etterpå 🙂 Så herlig at han får prøve seg som gavenisse, men da må han jammen la Jens klare brasene alene også. Og det tror jeg han gjør 🙂 Og disse katte-kreene, som sloss om damene 😀 Jeg tror jeg sender rottene mine på dem 😀 Ha-ha Så koselig fortelling dette <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg