Vinterlys.

Sånne bilder trengervel egentlig ikke ord. Jeg fotograferte dette på årets siste dag, men nå er all snø borte igjen her hos oss.

Det blå lyset er fantastisk på denne tiden av året.

Jeg møtte ikke mennesker, men fotspor etter dyr var det mange av.

Enkelte steder var det tett i tett av spor fra rådyr, hare og rev. Under snøen var det flere steder veldig glatt, og det hadde visst ikke vært lett for dyrene heller. Særlig rådyrene må ha sett ut som Bambi på isen.


Det var nesten magisk med det sollyset gjennom lett tåke og trær. Så årets siste tur ble uforglemmelig. Nå er det bare å krysse fingrene for at vi får mange sånne dager i det nye året,

4 kommentarer
    1. Så mange vakkre bilder at det ikke går ann å velge en favoritt …
      Det er så flott med snø..men forsto at den var borte igjen…Her er et tynt lite lag som har liggi i noen uker nå..men det er ikke så mye at en kan kalle det snø egentlig..:)
      Håper det nye året har starta fint for deg og blir et bra år <3

    2. annebe: Ikke et snøkorn er igjen her. Fem pluss i hele natt også, så jeg blir rent i vårstemning. Jeg vet at det er litt tidlig, for kulda kommer nok igjen. Ja,jeg nyter det nye året, enda. Så får vi vente i spenning på hva det bringer? Fotografere skal jeg i hvertfall gjøre en del av, for det er gøy! Takk for hyggelig hilsen og ha en fin dag. Jeg skal svinge skurefilla hos svigerfar i formiddag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg