Loooooooooooooooove!

Dagens utfordring hos Frodith er kjærlighet.

Kjærlighet er så mangt. Jeg har stor kjærlighet til alle mine,men også til naturen, solens gang og vakre blomster.

Kjærlighet er som et vakkert perlekjede. Hele livet fylles kjedet opp med nye perler, noen mer funklende enn andre. Ekte eller uekte, falske, dyrebare,skinnende, billige eller såpeglatte?For hver perle vi finner, blir kjedet lengre. Kjærligeten vokser jo mer den deles. Hva slags perle er jeg, og hvem er du? Er det noen som vil ha oss på sitt livsperlekjede?

10 kommentarer
    1. Nydelig. Ja, kjærlighet er et tema som kan tolkes på mange forskjellige måter det også. Jeg er glad jeg fant så mange forskjellig ord som er tolkbare på forskjellige måter 🙂 Kjærlighet til natur er absolutt en fin kjærlighet <3

    2. frodith: Godt med kjærlighet i livet. Jeg er helt sikker på at vi trenger det for å klare oss godt. Mine kjære gir meg mest, men i naturen finner jeg mange andre fine oppleveler. Takk for inspirerende utfordringer!!!! 🙂

    3. Ritamarita: Her har sola skint og det har vært en finfin dag.Jeg har bakt en kake og fått unna litt rengjøring. Sliter med enkelte program på dataen fortsatt, og det er ikke gøy. Må vel kjøpe meg et skriveprogram, for det gratisgreiene fungerer da ikke når andre skal lese vedleggene mine. Tror jeg snart går tilbake til skrivemaskin, brev og frimerker! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg