Suppekjøkken.

Jeg “lagde” meg jobb her jeg. Supperester passe fint i dag, tenkte jeg, og lesset oppe en diger tallerken. Inn i microen, for det var jo bare jeg som skulle ha mat nå. Pling, og det var klart. Men jeg har micron oppe på kjøleskapet, suppa var varm og jeg er “liten”! Plask, sa det, og jeg hoppet unna den varme greia. Så var micron full av suppe,nedover kjøleskapet rant det i strie strømmer, det sprutet ut over gulv og stoler, pluss meg da selvfølgelig. Tallerkenen fikk jeg satt på bordet, og det hadde blitt en betydelig redusert porsjon. Så var det bare å begynne å vaske. Suppa ble kald, men jeg spiste den likevel. Det smakte ikke stort, for matlysten hadde forsvunnet. Så jeg må lage meg en liste med ting jeg ikke skal gjøre, tror jeg? Ikke varm suppe eller annet flytende i micro en gang til i hvert fall!!! Bilder til sølet? Nei, så langt tenkte jeg ikke.

6 kommentarer
    1. frodith: Ler av det etterpå, men ble ganske stresset da hele kjøkkenet “fløt” kan man si. Mat fikk jeg, men ikke stor med suppe. Jeg stekte eggrøre med pølser i stedet. Mat må man jo ha! Takk for omtanken! 🙂

    2. fruensvilje: Derfor slapp jeg hele greia og hoppet unna, for brent meg har jeg gjort nok. Ja, da nå er et rent og pent, og jeg gjør aldri det der igjen på den måten. Latskap å ikke ta fram en kjele og varme det på gamlemåten.:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg