Det hjelper, det hjelper…

Det begynner å ligne en genser jo! Med meg tar det tid, men så strikker jeg bare litt foran tv`n om kvelden da. Men det hjelper, det hjelper. Nå som jeg har begynt å felle av oppover, blir jo hver runde raskere. Nå gleder jeg meg til å få den klar. Om den passer meg, aner jeg ikke. Men det er ikke så viktig, noen passer den sikkert. Ha en fin kveld der ute i bloggland og kos dere i kvelden. Her lukter det stekte karbonader akkurat nå. Det blir godt, for jeg er sulten!

11 kommentarer
    1. Ha en fin dag 🙂
      Gå gjerne inn på bloggen, å Facebook siden vår og trykk liker og del, vis du er i mot mobbing 🙂
      da vi kan nå ut til flere, og det vil gjøre oss veldig takknemlig.
      Takk

    2. Så fin den blir, nydelig og vårlig farge 🙂 Karbonader høres deilig ut 🙂 Sulten nå jeg også…men det blir nok bare grovbrød med ost ,og en kopp te..men det er godt det også 🙂
      Fin kveld videre <3

    3. Den var virkelig farge rik og fin. Skikkelig vårgenser. Håper den passer til deg 🙂 Her spiser vi sjokolade kake nå. Skummelt å ha ferdig i fryseren når man får lyst på 😉 Kos deg med karbonader og klem fra meg 🙂

    4. fruensvilje: Det nærmer seg, så dette blir spennende! Men hvis ikke har jeg da andre som sikkert kan glede seg over en vårgenser!! Da må jeg bare begynne på en ny til meg selv. 🙂 Har mer garn igjen!!!!

    5. annebe: Takk! Jeg var kjempesulten, for jeg droppet middagen i dag. Tok litt yoghurt da, mens jeg ventet på mannen i huset.:) Synes alt smaker om kvelden jeg, og det er kanskje ikke så bra for meg. He-he 🙂

    6. frodith: Litt anderledes farge enn jeg noen gang har hatt. Gøy med litt nytt da! 🙂 Håper du er bedre i kveld og at brødskiva smakte deg vennen. 😀

    7. Åse Helen: Vi får se da jeg blir klar. Hadde ikke målt så nøye før jeg begynte. Litt ivrig og så etterhvert at den kanskje ble liten. Men blås,det har vært artig med strikkingen. Ha en fin kveld. 🙂

    8. ladyaugust: Da jeg kjøpte garnet synes jeg det sa vår, vår, vår. Liker den! 🙂 Mannen kom hjem tidligere enn planlagt i kveld, så det ble da litt strikking i stedet for å gjøre ferdig selvangivelsen. På`n igjen i morgen da! :)Nyt kveldroen. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg