LevLandligkofte og nytt skotøy.

Herlig med litt farger. Jeg abbonerer på LevLandlig, og i det første bladet for året, falt jeg pladask for mønsteret til kofta deres. Fargene kan man jo velge selv, og jeg bestemte meg for genser i stedet for kofte. Utrolig morsomt mønster. Man begynner i halsen og strikker nedover! Det har jeg aldri gjort før. Jeg kjøpte meg nye vårsko fra Roots i uka som var, og de passer fint til mitt fargevalg for våren. Lyseblått passer fint til olabukser og det jeg strikker.

Det ble et par høye skoletter også, med litt stødige heler. Ute er det grått i dag, men det gjør ikke noe, for jeg føler våre er på vei!

11 kommentarer
    1. Ååå så flott 🙂 Nye sko og genser. Du er i skikkelig strikkemodus du 🙂 Så deilig med noe nytt innimellom. Ha en nydelig dag og lykke til med prosjektet <3

    2. ladyaugust: Det skal bli spennende om jeg greier å gjennomføre dette strikkeprosjektet også. Har en rolig tid nå, så da kan jeg slappe av litt innimellom. Ha en strålende dag!:)

    3. fruensvilje: Her går det i Senjagarn, men det er vel omtrent det samme som Silje eller? Ull er herlig om våren og kan godt brukes på sommerkveldene også når det er såpass tynt. Morsomt å se hva du gjør da? Jeg er ikke helt enig med meg selv om jeg skal ha de stripene eller ikke, men det er laaaaaaaaaaaaangt dit enda!!!! Kos deg på mandagen! 🙂

    4. akkurat,jeg vurderte garnet som heter odel,en får kjøpt det på coop exstra her hos oss vi får se har ikke bestemt meg ,om jeg strikker den blir det uten lus i bolen den jobben gidder jeg ikke 🙂

    5. fruensvilje: Det blir sikkert finfint unsett. Jeg kjøpte så mye garn på salget hos Nille at jeg hadde igjen til enda en ganser i nesten de samme fargene som den forrige. Føler at jeg får to gensere for prisen av en! Nei, alle de lusene vet jeg heller ikke om jeg gidder? Men jeg skal tenke litt på det. 🙂

    6. Fine skol 🙂 Jeg ville også hatt stødig hæl ja 🙂 Og du har valgt deg fine farger for våren. Blir fin genser 🙂 Ha en strålende dag 🙂

    7. frodith: Takk og takk. Når man skal ut er det viktig å ha balanse ja. Mote får andre ta deg av, jeg trenger bare litt “høyde” innimellom!!!! Ja, jeg er i vårmodus og det er herlig. Ja da,den blir nok fin. Men akkurat nå er jeg lei det hele. Maskeantallet stemte ikke, så jeg måtter rekke opp en hel haug. Greit det, men hvor i all verden ble det av maskene da???? Jeg leter om leter, fisker dem opp og leter igjen. Men nå tar jeg en pause og håper på bedre tider! 🙂

    8. wow! Nå blir du stilig …kjempefine skoletter og den genseren er helt nydelig :)..Nå er du klar for våren ja..og det begynner jo allerede å bli lysere og minne om vår 🙂
      Nå skal jeg begynne å ordne litt til gutta kommer på middag 🙂 Fin dag videre til deg <3

    9. annebe: Alltid herlig med litt nytt på denne tiden av året. Gleder meg til å bruke det. Middag? Jeg har rester fra i går, så her blir det lettvint med svinefilet, saus, løk og ris. Kos deg med gutta! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg