Nydelig vårdag!

Herlig med en solskinnsdag eller flere. Det trenger vi alle. Dagen i går begynte med tykk tåke, men den lettet fort! Det ga et fint lys mellom bøketrærne litt nedenfor oss i det sola takket for seg..

Snøklokkene har sprunget skikkelig ut nå, og jeg tok med meg en inn. De er så vakre.

Jeg måtte gå en tur i går kveld for å få med meg fargespillet. Mildt og fint var det, så jeg var ute til det mørknet.

Da hadde månen allrede kommet opp på himmelen. I morgen er det fullmåne og det gir ofte fine dager med klarvær. Sola er allerede oppe nå. Glad vi har vær med variasjon. Etter regn kommer sol! Etter vinter kommer vår! Nyt dagen!

11 kommentarer
    1. Jeg våknet sent i dag, og solen stråler fra skyfri himmel! Og den varmer!! Jeg kjenner lysten til å gjøre noe sniker seg inn i kroppen. Energien vender tilbake i takt med solen.
      Flotte snøklokkene, og som vanlig flotte bilder. Godt å være ute nå altså 😀

    2. Fantastisk nydelige bilder 🙂 Jeg mister nesten pusten innimellom av å komme innom her 🙂 Fint vær hos oss også i dag 🙂 DEILIG, jeg fikk helt vårfølelse 🙂 Håper du har hatt en strålende dag <3

    3. Ritamarita: Solkrem ja, det har jeg ikke brukt enda, men det er vel tiden for det også nå. I dag varmet sola så det kjentes. Herlighet så godt. Fin kveld til deg også! Klemsiklem 😀

    4. frodith: Uffda, det er jo ikke bra at du mister pusten???? 🙂 Vi både så og hørte lerkene i dag, så nå ER det vår! Dagen har vært finfin den,selv om jeg er sliten i kveld. Men det er jo normalt for de fleste, tenker jeg. Kos deg i kvelden og se etter den digre månen der ute. Klemser fra meg 🙂

    5. Nydelige bilder!
      Her har vi også hatt sol i dag, herlig. Jeg hadde en runde i hagen, og der var det jammen noe som spirte allerede! Husker ikke helt hva det er en gang, for det var i en potte som har stått ute hele vinteren, tenkte det var dødt oppi der, men neida. Gleder meg til å så nå 😀

    6. Ååååå sååå deilig 😀 Her var første vårdagen i dag og bare gjett det er deilig. Jeg har planer om å spyke av plattingen til helga hvis temperaturene holder så er den klar til bruk, bare gjett jeg gleder meg til å tasse rett ut i bare tåfisen <3 Nydelige bilder og nydelig kveld til deg vænnen <3 godklæm 🙂

    7. ladyaugust: Finnes ikke mer energigivende enn sola i mars!!! Jeg ble så inspirert atte. Dagen har vært super med lerkesang, skogstur og jobbings. Det ser ut til å bli like fint i morgen, så jeg får skynde meg opp med sola, så jeg rekker en tur ut midt på dagen! Klemser til deg i den lune kvelden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg