Jeg fikser det!

For noen dager med finvær vi har hatt. Jeg har vært ute en del innimelom alt annet. Koser meg i våren. Det ser ut som om jeg fikser det i dag! Det har gått i ett denne uka, men det er sånn det er. Nå slo pollensesongen til hos meg, så nesa renner. Det har jeg ikke tid til, men selja blomstrer der ute, uten å spørre meg først. Kjøttgryta til kveldsmiddagen står og koker,bordet er snart dekket med vårblomster. Det ser jammen ut til at jeg får brukt løk- og meisenettene også i dag! Jeg fortalte om de nettene i går, for de som ikke så det! Nå er jeg spent på om det blir som jeg vil i år også?

Ha en strålende dag der ute i bloggland!

8 kommentarer
    1. Helt supert ute i skogen nå,selv om det ikke har vært noen skogtur på oss i dag:)….og blomster og sol gjør ikke våren mindere vakker akkurat …
      Jeg er allergisk mot bjørkepollen ,så tok min første Zyrtec for sesongen i dag…håper det ikke blir sååå ille i år ..Kos deg videre med dagen og helga :))

    2. frodith: Nok en nydelig dag i dag, men jeg er helt slått ut av forkjølelse. Pollensesongen er visst herved åpnet for fullt for meg. Men jeg skal ikke klage, det går da over igjen. 🙂 I dag er det restemat her, så jeg kan ta det lettvindt. Kos deg på søndagen! 🙂

    3. annebe: Herlig med vår, men jeg liker ikke den bedrøvelige pollen som kommer. Jeg er verst på salix og den har begynt her, selv om det ikke står på varselet enda. Men jeg ser det jo selv på knallgule gåsungetrær og kjenner det igjen på rennende nese. Ja, heldigvis har vi tabeletter som hjelper godt. I dag skal jeg bare slappe av. Middagen er rester fra vennefesten i gårkveld, og kake er det også igjen. Nyt dagen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg