Mitt hus er laget av?

Hva tror du det er laget av? Noen ganger blir det noe morsomt av det som ligger å slenger på bakken på den kommunale fyllinga.Her ble det et fint lite hus.

Dette aner jeg ikke hva er, men det minnet også om et hus.

Morsomt å se etter former når man er ute. I dag har jeg ikke lyst til å gå ut enda, det regner. Jeg har regntøy, det er ikke det, men det kjennes som om skyene trykker meg til bakken, tungt og bestemt. Lavtrykk da kanskje? Ikke vet jeg? Jeg er trøtt og kunne godt tenkt meg å sove videre til sola skinner igjen. Men sånn er det noen ganger. Jeg jobber på her uansett. Ha en fin dag alle sammen.

 

12 kommentarer
    1. Wow! Du får søppel til å bli til skatter <3 Sånn som barn gjør det. Emma kommer gjerne hjem fra skolen med en gråstein som hun mener er en diamant... Og i hennes øyne er det det og når hun forklarer og viser så ser også jeg at det er en diamant <3 Herlig!

    2. Fru Stussli: Tror det er viktig å holde på det “barnslige”, da ser vi ting vi som voksne har glemt! Herlig unge du har som finner “diamanter”. Ja, en gråstein kan faktiskt romme det! Ha en vakker dag! 🙂

    3. passionisthegenesisofgenius: Litt gøy å se etter sånt synes jeg. En liten kameratur kan faktisk bli ganske spennende. Kos deg på onsdagen. 🙂

    4. Så søte små hus du fant der…gøy å se etter slikt :)) Her er det også lavtrykk om dagen ..og det er vel kanskje det som gjør at jeg har hatt så syyykt vondt i hodet i går og dag 🙂 Men det er meldt sol her til lørdag..håper det slår til 🙂 Ønsker deg en fin dag videre<3

    5. annebe: Takk du.Lavtrykk ja, det er vel det det er. Hodet verker og jeg har tatt tabletter og sovet på sofaen i formiddag.Men det går vel over tenker jeg. Du får ha god bedring vennen og så håper vi at det er bedre i morgen.:)

    6. Morsomme små “kunstverk ” du har funnet igjen 🙂 Jeg titter jo mye etter spesielle ting jeg også, men mest foto-motiver 🙂 Men er sånn Askeladden på DEN måten 😀 Ha en fin ettermiddag 🙂 Jeg er også fryktelig vårslapp og sovete om dagen…

    7. ja du ser det andre ikke ser,men jammen blir det flotte bilder 🙂 hva du har funnet er en gåte,men på bilde nr 1 er det iallefall en tann fra en slåmaskin,mulig veggene er en luke fra en vedovn eller en ventil fra en vegg :))

    8. ingerslilleverden.blogg.no: Vi kommer oss vel til våren pleier jeg å si, men det er jo vår nå? Nei da, i morgen er det bedre. Jeg fikk meg en tur mellom regnbygene og hodepinene tar tablettene seg av. Kos deg i kvelden 🙂

    9. frodith: Artig å gå sånn på leting. Formen går opp og ned, men sånn er det. Jeg skulle være flink å trimme litt ekstra i går, og prøvde på noen situps, det burde jeg ikke gjort. Glemte meg helt bort. Nakken liker ikke sånt, så da kommer hodepina helt gratis. Men i morgen er det en ny dag for både deg og meg. Klemsiklem

    10. fruensvilje: Flink til å gjette du. Taket er rett, men huset er rett og slett en dobbel lysbryter! Synes det ble som et vindu. Ha en herlig kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg