Dum dag…

Ja, det ble det, en skikkelig dum dag.Snøvær fra da jeg åpnet øynene??? Vi dro tidlig, før seks i dag, til andre siden av fjorden! Nei, jeg hadde ikke noe å grue meg til, men jeg gledet meg heller ikke.

 Alt gikk først greit, selv i snøvær. Det snødde så tett at man nesten ikke kunne se skiltene. Men vi fant fram og jeg fikk et så finfint hotellrom. Men fikk jeg sove der? Nei, det var som jeg sa, en dum dag. Jeg gikk tur i byen, vindusshoppet og fant en Kinarestaurant. Jeg bestemte meg for at der skulle jeg spise middag. Men det fikk jeg slett ikke!

Jeg bråkjøpte meg ny topp, en tunika og en jakke og tenkte jeg skulle pynte meg for vafler på hotellet, men det fikk jeg ikke heller. Det ble en veldig dum dag ut av alt dette. Jeg var nemlig sjåfør for gemalen som skulle operere litt i armen. Men han fikk en enda dummere dag, han ble sendt hjem uten operasjon? Men vi forstår det, når de forklarer det. Et sår på kroppen kan faktiskt føre til veldig mye verre ting enn en utsatt operasjon. Så her sitter vi da, hjemme igjen. Humøret forsvant med snøen.

Når vi skal tilbake igjen vet jeg ikke, men det blir nok en stund til. Da snør det kanskje ikke lenger?

16 kommentarer
    1. Uff slike dager burde ikke være til men de er der bare for å vise oss kontrastene. Nå legger vi oss og så sover vi til det er vår? :DDDD goodklæmme Du fant i alle fall flotte klær 🙂

    2. ladyaugust: Det var en fin tanke,” vise oss kontrastene”!!!!! Ja, klærne var jeg fornøyd med. Ikke bare svart denne gangen!Det er bare å ta nye tak i morgen. Jeg kan jo slett ikke klage som bare er med på bedrøvelighetene. Han har det nok superille. Takk for klemmer og klemmer tilbake. Natta!!!!

    3. fruensvilje: Ting be slett ikke som det burde i dag. Skikkelig ergelig når han har ventet så lenge før det ble hans tur. Men vi får se det som en utfordring eller som Ladyen sa, livets kontraster. 🙂

    4. Hm, det hørtes ut som en dum dag ja. Kjedelig at operasjonen ble utsatt i alle fall, for sånn vil man jo helst bli ferdig med.
      Da håper jeg dagen din i morgen blir bedre 🙂 nye ark med blanke fargestifter 🙂 Nattaklem ♡

    5. Ååå…. Så utrolig kjedelig 🙁
      Her har det også kommet snø i dag. Hadde ikke lyst å stå opp en gang når eg så ut vinduet på morraen.Det var den våren…Sukk…
      Håper dere får en god natt, og en bedre dag i morgen <3

    6. Åse Helen:Tusen takk for oppmuntrende ord. Våknet til snøstorm! Vakkert, vakkert, men måke vil jeg da ikke??? Vi får håpe på mildvær. 🙂 Egentlig burde man jo løpe ut og lage snømann og engler i snøen? Du skal ikke se bort fra at jeg gjør det i dag! 🙂 Ha en fin dag i snøen!

    7. ingerslilleverden.blogg.no: Vinterens siste krampetrekinger, men hjelp så myyyyyyyyyyyyyyye snø? Veldig pent da, men stakkars blomster der ute. Ja, min dag går vel greit, men jeg kan bare så vidt tenke meg hva som rører seg i hodet på gemalen. Han dro på jobb, for det skjer ikke noe før etter påske i hvertfall. Ha en strålende dag i vinterland! 🙂

    8. Uff, dette hørtes ikke ut som en god dag. Spesielt ikke for mannen din. Men fint tøy fikk du kjøpt 🙂 Snøen fortsetter å lave ned, så nå er det nok best å bare gjøre det beste ut av det vårværet som er 😉
      Håper dagen din i dag, blir så mye bedre 🙂

    9. Fruemmel: Nei, jeg kan jo ikke akkurat klage, men jeg ble lei meg på hans veine selvfølgelig. Det blir tungt å vente enda lenger, men han gikk på jobb i dag. Jeg var vedlig fornøyd med klærne. Jeg trengte litt andre farger enn svart. Nå gleder jeg meg til å bruke det, selv om det kankje ikke blir noe av den turen vi skulle reise på. Nå blir de vel operasjon i stedet for storbytur i april? Men jeg skal bare være så glad når han får gjort det. Smerter kan ikke være godt å leve med over mange år nei. Her er det vakkert i snøværet, men jeg er glad jeg ikke skal ut og kjøre nå. Ha en fin torsdag! 🙂

    10. haha du er også sånn som kjøper bænkers svart 😀 Jeg også men det blir jo litt kjedelig i lengden og da er det jammen fine greier med noe annet også 🙂 De dårlige dagene er der for å vise oss forskjellene sånn at vi kan bli flinkere til å ta vare på å se de fine dagene <3 Av og til dukker det opp kjedelige dager, da setter jeg meg bare å venter litt for etter noe kjedelig kommer alltid noe GØY 🙂 Ha en smashing dag <3

    11. ladyaugust: Ja, det har vært alt for mye svart og det kan bli kjedelig i lengden tror jeg. Alt virker jo likt for man ser ikke bestandig snitt eller form, men kun det svarte. Jeg har bestemt meg for å tilføre litt farger igjen i våren og det er fint! Gleder meg allerede til å bruke det når sola igjen skinner da! 🙂 Du har helt rett. Noen kjedelige dager må vi ha, for å kunne sette pris på de gode. Nå venter jeg på noe gøy altså!!!!! Smashing? Ja takk, den dagen tar jeg gjerne! 🙂

    12. Æsj, ja noen dager er bare DUMME!! Har hatt noen sånne i det siste jeg også. Og jeg har vært alt fra sint til sur og lei meg. Og nå har det verste gitt seg, men snøen på utsiden som ligger 5 meter høyt snart, er ikke akkurat noe stas… Men vi får bare leve med det noen uker til…Håper du er på bedre humør i dag 🙂 Klem

    13. frodith: Hoppla fem meter???? Det var ikke bare bare det! Du får grave deg en tunell. Under snøen ligger vårblomstene vet du: Jo da,jeg har det bra, men mannen som dro på jobb har det vel verre. Jeg får lage god middag og stelle pent men`n når han kommer hjem igjen.
      Håper du får en fin ettermiddag og at du kanskje fikser en snømann eller to???? Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg