Hurra!

Herlig, jeg er på nett igjen. Jeg ringte i går, og i dag hadde de fikset det. Hurra for Telenor. Nå skal vi feire med fisk til middag og semuljegrøt til dessert. Er det ikke noe å feire sier du? Jo, for meg er det viktig å glede seg over de små ting. Egentlig er det “min” skyld at jeg ikke hadde nett i går, for dette kunne vært fikset for lenge siden. Hustelefonen vår flippet ut ved et nettbrudd i vinter, men jeg pleier ikke ringe til meg selv? Plutselig begynte familie og venner å lure på om vi aldri var hjemme? Vi tok jo ikke hustelefonen? Da oppdaget vi, at den var ikke i orden. Men så var det å ringe Telenor å si ifra da. I går husket jeg det, og da forsvant jammen nettet også under reparasjonen. Men nå har en hyggelig fyr vært her og alt er på plass igjen. Det hadde vært brudd i telefonlinja, men ikke i nettlinjen! Men blås i hva det var, jeg er hoppende glad når alt er i orden igjen. Ganske tungvint med det mobilnettet.

Så nå kan jeg ta helga med god samvittighet. Fredag, the Voice, helg og blomster både ute og inne. Men den varmen med 20 varmegrader og sol de spådde om, den er ikke her. Jeg nyter livet likevel.

#foto
8 kommentarer
    1. Alltid greit når det tekniske funker :)) Semulegrøt har jeg ikke spist på mange år..også det som er så godt !!!!
      Nydelige blomster..og Voice må jeg få med meg også :)) Kos deg videre med fredagen :))

    2. Så deilig at alt er i orden igjen, og bare det å spise semulepudding er jo noe man kan feire i seg selv 🙂 deilig 🙂 Ha en fin -fin fredag i solen. Her blir det is 🙂

    3. annebe: Herlighet så godt det er å gå på nett når jeg selv vil kan man si. Mobilnettet er jo mye dyrere, så det er bare til det nødvendige. Vi har semuljegrøt et par ganger i året, så nå gleder jeg meg! . Ha en herlig fredag du også! 🙂

    4. frodith: Nå får vi håpe det ikke blir mere tull, for det er så kjedelig! Jeg får titte inom deg etter hvert, for nå KAN jeg!!!! Is er også godt da! Nyt dagen og kvelden! 🙂

    5. det e greit å ha nettet på stell ja )) og semulepudding sukk du frister.på muritunt er det ikke mye desert å håpe på 🙂 okke mye fett eller sukker i det store og heile,det er mager kost som skal passe dei fleste her

    6. fruensvilje: Hoppla, da får du koke deg litt når du kommer hjem igjen. Her kom svigerfar på kaffe, og han så lykkelig ut over på får sin barndoms dessert!!!!

    7. hahahaha vettu hva eller, jeg leita etter semulegryn i dag på butikken for jeg ville så gjerne lage slik grøt til englene men jeg fant det ikke. DET er jammen godt. Slike tekninse greier ekkeno for meg i alle fall og hvem ringer seg selv for å sjekke liksom. Her nappa jeg ut fast-telefonen for mange år siden men fant ut tilfeldig heromdagen at vi faktisk hadde fast-telefon ennå ! Slå den du hahaha. Kos deg med kvelden, her er labbene høyt som vanlig på denne tiden <3 goodklæmme 🙂

    8. ladyaugust: Rema har i hvertfall hatt semuljegryn enda, men selger det ikke nok, så forsvinner det vel det også.Tror jeg må hamstre litt!!!! Teknikk er greit det kanskje, om jeg har satt det sammen selv, men ikke når andre har oversikten. Men han reparatøren var så grei. Han fikset det så fort atte!!! Labbene høyt hørtes godt ut. Jeg sitter med mine ned og koser meg med the Voice! Klem i kvelden!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg