Mine morgengryninger!

I Frodiths siste vår-foto-challange var det morgengry som var temaet. De gangene jeg har stått og fått med meg morgenen over Hornborgasjøen glemmer jeg aldri. Finnes ikke bedre i april enn å se tusenvis av traner komme inn for landing i det sola står opp.

Å besøke svanefamilien i grålysningen har jeg ofte gjort opp gjennom årene. Ender og svaner i skjønn forrening er herlig å se før dagen har startet på alvor.

Her er noen morgener jeg har nytt fra der jeg bor.

Jeg måtte vise dere gårsdagens solnedgang også.

Da sluttet det å regne og vi fikk ikke bare en, men to regnbuer. Dessverre er det ikke lett å se på bildet, men det var to over hverandre! Det eneste som var vrient var å ta bilder av hele buen på en gang.

Men jeg skjøtet sammen tre bilder jeg, og sånn ble det! Stikk innom Frodith og se hennes artige blogg! Du finner henne HER!

#foto
21 kommentarer

Siste innlegg