Hva har jeg gjort?

Hva har jeg nå funnet på? Mer jobb, igjen! Jeg skal snart i et bryllup, og hva skal man ha på seg? Etter massevis at kjoleprøvinger ender jeg visst opp med å fikse noe selv. Men akkurat nå har jeg da ikke tid. Jeg har kjøpt ikke mindre enn tre enkle kjoler. Jeg vil ha meg en jakke eller en topp til det der strikklivet. Men for å få noe som passer, var det jo bare å kjøpe flere kjoler.  Det morsomme var, at da jeg vrengte dem, var to av dem grå på utsiden og sorte på innsiden? Like fine på vranga som utenpå. Herlighet, da her jeg enda flere valg. I går la jeg dem fram for å se på ideer. Ingenting er sydd sammen enda, men fantasien spinner. Håper jeg fikser det innen St. Hans,men det vil tiden vise. Tror du det kan bli noe av dette da? Du skjønner jeg vil ikke komme i samme kjole som et annet menneske. Det opplevde jeg for en måned siden og det var ikke gøy i  det hele tatt. Damen var over nitti og vakker hun, men jeg ville helst gå å gjemme meg. Derfor vil jeg kreere noe selv, så jeg ikke opplever det igjen.

#foto
12 kommentarer
    1. Den der “biffen” regner jeg med at du fikser helt fint! Det blir spennende å se hvordan kjolen blir til slutt. Du har jo heldigvis litt tid til St.Hans, så du har litt tenketid 🙂 Skjønner den der med at du ikke vil ha lik kjole til noen andre. Lykke til med omsømprosjektet 🙂

    2. margarites: Takk for lykkeønskninger, for det trenger jeg. Akkurat i dag angrer jeg på hele kjøpet, for dagene flyr jo avsted her! Men jeg får tenke noen dager, og så er det bare å få opp farten! 🙂

    3. Vi vil vel helst ikke komme i maken kjole som en av de andre gjestene, sjøl om det egentlig ikke burde bety noe. Blir spennende å se hva som kommer ut av dette. Sikkert noe ganske så originalt! 😀

    4. karidansen: Nei, det burde ikke være noe annerledes enn om alle kom i bunad, men vi vil liksom være alene om vår lange kjole. Original blir den nok, men jeg må se å komme i gang, ellers blir det en blå, lang blondekjole jeg har fra før.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg