God morgen!


Ikke alle uker er like enkle å starte. I natt ble det fryktelig dårlig med søvn. Ikke vet jeg hvorfor, men sånn er det vel når varmen holder i seg natten igjennom, og vi ikke er vant til det. Da er det godt med frokost og en smilende brødskive, pluss kaffe, for å komme i gang. Her ble det fiskepudding med litt tilbehør, og det smakte!


Nei, dette er ikke min hage!!! Men noen har det så fint i disse dager. Hvert år sier jeg at jeg skal så det sammen om våren, men jeg glemmer det likevel. Så enkelt kan det bli bugnende i august. 


Ellers har vi hatt så vakre kvelder. Nå er et sagt at regnet skal komme i løpet av dagen. Da er jeg glad for at jeg har nytt sola så lenge det varte. Ha en herlig dag, uansett vær!

#foto
14 kommentarer
    1. nydelige bilder,ja det har vært mange deilige dager no ,og det har vært godt å kunne nyte dem :)) litt trist att regnet kommer sigande da,men hos oss blir det ikke i dag så jeg skal nyte litt til 🙂 ha en fin fin dag

    2. ÅÅåååå, de fotomontasjene dine avslører en sann KUNSTNER. Begge er utrolig vakre, men jeg velger meg den nederste. Husker at du hadde et bilde en gang, som jeg kunne ha tenkt meg å hatt som plakat, og denne fotomontasjen stiller i samme kategori! NYDELIG, melankolsk, betagende og mystisk…….ord dekker ikke. En smilende brødskive er ikke å forakte – og viktig å muntre seg opp når øyelokka føles tunge! 😀

    3. karidansen: Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. 🙂 Nå våknet jeg gitt! Kanskje jeg må begynne å selge plakater????
      Dagen har gått greit, bare jeg først fikk kravlet meg opp av senga.Jeg liker ikke å stå opp trøtt! Men det er bare stå på, det er mandag og ute begynner det å gråne. Ha en strålende dag!:)

    4. fruensvilje: Synes egentlig det er greit med en regnværsdag eller to, bare det ikke blir ukevis med sånt vær. Formiddagen har vært vakker, men nå har det skyet over her. Jeg må jobbe uansett, så det er greit det også! 🙂

    5. Ja se der ja.. jeg har jo hørt i min barndom at man ikke skal leke med maten.. men jeg tror ikke noen nevnte å smile med den 😀 Vakkert

    6. Fint å starte dagen med å spise et smil..hehe..:) Nydelige blomster og vakre bilder 🙂 Håper du sover godt til natta igjen da :)) Klem <3

    7. annebe: Ja da, man sover dårlig noen netter og så tar man det igjen. Jeg er opplagt nå i hvert fall! Klemsiklem til deg. Her regner og tordner det nå!

    8. Så herlige bilder, og den blomsterengen full av solsikker og nydelige rosa og hvite blomster var jo bare helt fantastisk! Tenk å ha det sånn rett uten for døren 🙂 Og stemningsfulle kveldsbilder av både blomster og fugl som blir som silhuett mot himmelen. Nydelig.
      Av og til er det forresten lov å leke med maten (selv om vi lærte det motsatte når vi var små). En smilende brødskive blir jo mye morsommere å spise – samtidig som den gjør noe med humøret vårt! Ha en smilende kveld 🙂

    9. margarites: Tusen takk. Den blomsterengen er så flott. Hvert år bugner det like mye der på veikanten rett ovenfor en kirke. Jeg må stanse og ta bilder hvert sensommer og høst når jeg kjører der. Kos deg i kvelden:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg