Sommerminner.


Sant å si så husker jeg snart ikke lenger hva jeg har vist dere før i sommer. Men dere får tilgi om dere har sett bildene før. Jeg synes det var en blomsterprakt uten like i juli. 

Finnes ikke bedre enn å lete i fjæra etter gammel ved og rester .plukke blomster og sette det sammen til et bilde. Da koser jeg meg.


I fjellet blomstret det også, og masse sau møtte vi på vår vei. 


Nå er sommeren over for i år, men jeg kommer nok til å se på bildene og minnes lenge etter at høsten har overtatt. Nå venter andre farger og temperaturer. 

#foto
18 kommentarer
    1. Sååå mange flotte bilder! Men du sommeren er ikke over den kom akkurat tilbake nå og sola varmer så godt på kinnet og kaffikoppen er planta i hånda og fuglene synger og snart skal jeg også synge for det er øvingsdag med gutta <3 Godklæmmefiiiine dagenklæmmen 😀

    2. ladyaugust: Takk! Jeg føler heller ikke at den er slutt, men uansett er det høstmåneden september. Noen år varer liksom sommeren i evigheter, og det håper jeg den gjør nå. Kos deg videre og syng på. Klemsiklem:)

    3. deilige sommerminner og så fine bilder :)) tok med kamera på tur i dag,men neimen om eg kjem på å sette ihop materialer til et bilde slik som du gjør 🙂 har mye å lære skjønner eg

    4. Noen ting er så fine at det ikke gjør noe om man ser dem TUSEN ganger. Og det blomster-havet der, den FIIINE sommeren vil vi gjerne se tusen ganger til <3 klemmer <3

    5. Det var mange vakre sommerbilder på ett brett!! Du er knallgod til å sette sammen slike montasjer. Det er nesten ditt varemerke, men du er i besittelse av så mange andre talenter også! 😀

    6. Sommeren er ikke over, jeg har jo innført sensommer ut september! 🙂 Igjen er jeg helt fascinert av de utrolig vakre bildene dine. Gleder meg like mye hver gang jeg går inn her hos deg, for jeg vet at jeg vil få se vakre bilder 🙂

    7. margarites: Så koselig kommentar da! Jeg liker å ta bilder, og det er så fint å dele dem med deg og de andre bloggerne. Ha en strålende aften 🙂

    8. Nydelige bilder med fantastisk fargeflora <3
      Ble veldig glad av å se alle disse fargene og sommerminnene 🙂 Jeg føler sommeren har vært så liten i år. Så dette var veldig godt å se <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg