Fryser!


Høsten er her, og med den, den dumme forkjølelsesbasillen. I går frøs jeg i ett sett, så jeg kokte te med ingefær og honning, pakket meg inn i pledd og tenkte at det går vel over mens jeg nøs. I dag føltes alt fint, men jeg fryser på anklene. Skikkelig iskald der! Så nå var det jammen godt jeg hadde et par leggings liggende klare. Ull er ikke tull, nå skal jeg nok bli varm. Med hjemmestrikket og hjerter må det vel bli greit? Hva gjør du når du føler deg litt pjusk?

#håndarbeide #foto #høst
16 kommentarer
    1. Man skal ikke fryse,, og i alle fall ikke på føttene.. Når jeg blir pjusk så gjør jeg som madammen sier. Jeg har ikke vett til å skjønne at jeg er pjusk sjøl 😛

    2. Margrethe: Ja, jeg har slett ikke tid til noen forkjølelse nå. Bøtter innpå med klementiner og varmt drikke med honning. Smaker godt gjør det også, så syk er visst ikke, enda!!!! 🙂

    3. De leggingsene så veldig deilige ut da 🙂 Og du må passe på å holde deg varm ja. Vi fryser mye i leiligheten vår egentlig. Men jeg er ferdig med å være forkjøla 😀 Kos deg i dag <3 klemmer <3

    4. frodith: Godt du er ferdig da. Jeg håper jeg står det over denne gangen også. Sola har skint der ute, men nå skyer det til. Skikkelig høstfølelse. Klem tilbake som takk for omtanken.

    5. De var kjempefine..jeg liker heller ikke å fryse og bruker ofte leggvarmere 🙂 Leste den koselige novella de i forrige innlegg også…vakkert var det og veldig fint skrevet :)) Klem <3

    6. uffa håper du blir fort bra igjen.Det er såpass mange år siden jeg har vært syk på den måten att jeg hvet neimen ikke hva jeg gjør 🙂 men legginsane var virkelig fine så du ble nok varmere på beina.Jeg har lært att fryser du på beina,ja da fryser du i hele deg :))

    7. fruensvilje: Fryser jeg på anklene kan du være viss om at jeg blir forkjølet. Det går fint enda heldigvis, tung i hodet, men det kan jo være fordi jeg er sliten i kveld også. Jeg klarer meg som regel.

    8. Jeg har nettopp hatt en lei influensalignende greie, og priser meg lykkelig for å være frisk fra de greiene der igjen. Håper ikke det får skikkelig tak på deg. Men med de flotte leggvarmerene så skal det noe til 😉
      Jeg pakker meg inn i et teppe, brygger meg en kopp med varm drikke, og passer på at jeg har det så bra som det er mulig der og da 🙂
      Godbedringklem <3

    9. Eva: Jeg er heldigvis nesten ok, så det var nok bare et lit blaff!!!! Ikke ofte jeg er syk heller, så jeg skal ikke klage. Godt når man friskner til. Her er yngste barnebarnet på besøk i ettermiddag, og da glemmer man alt om litt pjuskhet!!! Klem til deg 🙂

    10. De der var skikkelig flotte 😀 Når jeg føler meg litt pjusk blir det sykesmåsnop, varm kakao og pledd og puter for det funker alltid og noe varmt på labbene såklart. Ha en nydelig dag <3 klæmme 🙂

    11. ladyaugust: Du vet hvordan du skal få varmen og kose deg du da!Her er det så fint vær i dag at jeg smiler bare ved å se ut! Nyt ettermiddagen og kvelde, og unn deg litt munngodt!!!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg