Snille mennesker!


Så mange snille mennesker det finnes her inne på blogg.no. Se hva jeg fikk i posten i dag da. Nydelig julekort og kjærlighet på pinne. Fruensvilje  ville dele ut litt kjærlighet og en julehilsen, Det var da så koselig. Tusen takk! Nå henger kortet hennes på oppslagstavlen min i kjøkkenet, sammen med andre fine kort og engler.


Jeg koser meg så mye jeg kan i adventstiden. I dag var det regn, tåke og grått der ute, men jeg har tent alle de lysstumper jeg har, og det ble riktig så trivelig her i ettermiddag. Jeg vil også takke andre snille mennesker! For ikke lenge siden fikk jeg en herlig cd av Karidansen og nå venter jeg på gave i posten for konkurranse hos både Cusima og Frodith. Kan man ha det bedre tro? Jeg er i hvert fall takknemlig!

#jul #blogg #foto
20 kommentarer
    1. så koselig att du sette pris på julehilsen )) er jo kjekt å kunne gi litt glede også,for meg er det like viktig som det å selv få noe )) så det gleder meg virkelig å gjøre andre litt glad i hverdagen ))

    2. Hei!
      Da er vi litt heldige både du og jeg <3
      Jeg fikk ogsåå flott kort og kjærlighet fra fruensvilje og har fått cd fra karidansen <3
      Koselig hos deg! Godt med levende lys i mørke regn og vindfulle kvelder.

    3. birdbay: Ble superglad av dette. Hyggelig med deg og alle dere andre som kommer innom meg og gir trivelige kommentarer.Hjertelig takk og ha en finfin kveld 🙂

    4. Så koselig 🙂 Jeg synes også det var koselig med kort i posten 🙂 Jeg fikk også av Fruensvilje 🙂 Snille henne <3 Og kjempekoselig at du er med på kalenderen min også. Fikke ikke sendt i dag, men pakket inn er den, jeg må bare i nærheten av et postkontor. I morgen tenker jeg 🙂 klemmer <3

    5. eg føler meg veldig heldig selv….bare å bli kjent med så mange flotte supre greie snille ållreite fantastiske folk som eg har møtt -både her inne og ute i verden 🙂
      Du er supersnill selv som underholder oss med den nydelige fortellingen din…..og gaven kommer snart -eg måtte bare tenke litt hva du sku få <3

    6. aner ikkje hvorfor plutselig navnet mitt bare syns,men ikkje bloggen….eg får aldri svar lengre…eg klaget til blogg no nå er eg lei

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg