Halveis i februar.


Tenk det da, vi er halveis i februar hvert øyeblikk. Naturen tar ikke noe halvt. Solnedgangen i går var full av farger. Jeg måtte bare vise dere det.


Jeg fant en halv grind i går også. Det fikk meg til å tenke på “Skigardsvisa”! “Ein skigard kan kje vara evig veit du!” Nei, et stengsel kan stå der i våre liv for en stund, men etterhvert faller det ned, og veien er åpen så vi kan fortsette.


Her har vinteren kommet tilbake. I dag kom kulda også. Sola skinner der ute, og det blir nok en veldig vakker dag.Det er ikke nok snø til å gå på ski, men nok til å studere spor.


Jeg fant spor etter rådyr, hare, ekorn og mennesker. Selv laget jeg også et spor, det var jo Valentine, så da ble det et hjerte!

#foto #blogg #hverdag #vinter #friluftsliv
28 kommentarer

Siste innlegg