Kveldens solnedgang.


Det var som et eventyr å se sola gå ned i kveld. Jeg stilte meg inn under trærne inne på skogen og fulgte den lysende kula til den forsvant bak åskammen.


Ved å bevege meg noen meter hit og dit fikk jeg stadig nye fotovinkler.


Noen gamle rogenbær hang fortsatt på plass og skapte litt spenning i noen bilder.

Lyset etter solafall var like fint. Gylne og myke farget de siste strålene kveldshimmelen. For et himmelspill. Helt gratis! Nå deler jeg det med deg.

#foto #friluftsliv #blogg #natur #solnedgang
26 kommentarer
    1. Du kan virkelig det med solnedganger altså <3 Jeg er målløs. Hadde jeg sett så mange solnedganger, så ville jeg blitt bortskjemt selv tror jeg. Det er fine solnedganger her også. Men for mye i omgivelsene som gjør at det ikke passer å fotografere. Men å reise på stranden en tur og fotografere, går jo fint. Om man har anledning til det. Gjorde det litt i sommer og høst 🙂
      Herlig at du deler. Trenger sånne varme farger <3
      Ha en deilig kveld <3

    2. Sååå nydelig :DDDD Jeg elsker når de fine fargene farger himmelen og du er jo en mester til å fange dem på bilder. Tusen takk for titten og goood klæm <3

    3. Eva: I kveld var det så nydelig. Jeg kom hjem fra trimtur og så at nå blir det fint. I full fart løp jeg over veien og inn i skogkanten. Der sto jeg til det var over og bare koste meg skikkelig. For noen fine farger. Ja, vi trenger sånne lysgleder alle sammen. Ha en vakker kveld. Klem 🙂

    4. fruensvilje: Jeg elsker det fine lyset på morgen og kveld. I dag rakk jeg det akkurat, for naboen og jeg gikk trimturen litt tidligere enn vanlig. For vanligvis har vi solnedgangen i nakken når vi går hjemover. Herlig opplevelse 😉

    5. ladyaugust: Tenk å være så heldig å få se sånt gang på gang. Det tar ikke lange stunden, men det føles som en evighet der mans står. Koselig du kom innom. Klemmer til deg i kvelden 🙂

    6. Det var bare nydelig det der …flotte ,stemningsfulle bilder :)) Var pen himmel her i kveld også..men jeg fikk ikke tatt noen bilder ..men koste meg med dine :)) Nattaklem <3

    7. Tusen takk for en nydelig solnedgang! Jeg tror fargene i en solnedgang er noe av de vakreste fargene jeg ser. Og det er like magisk hver gang. Jeg blir aldri “mett” av solnedgang bilder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg