Årets første!

Dag 4: Ta bilde av noe vakkert, noe som du oppdaget i løpet av dagen, som bare gjorde inntrykk på deg, sier Missmommy denne dagen. Jeg viser dere et bilde av årets første hestehov som jeg plukket i går. Ja, så den plutselig, en enslig hestehov i fjorårsgresset. Jeg kunne ikke annet enn å plukke den med meg hjem. Ingen andre ville funnet den uansett. Den sto bak en diger jordhaug utenom alle stier.


Det var en stor hestehovrot med mange knopper, så jeg kan snart gå tilbake til det lune stedet og finne flere tenker jeg. Hestehov gir skikkelig vårfølelse det! Ser du bildet til venstre med hestehoven og blåbærblomsten!


Sånn kan man jukse når man setter i vann blåbærlyng i feburar! Det bildet har jeg tatt i dag og som jeg ville vise dere også !Bli med på Challengen du også da vel? Missmommys oppgaver i sju dager finner du HER!

#foto #blogg #vår #friluft
34 kommentarer

Siste innlegg