Challenge dag 5, restaurantbesøk.


Søtmonsen hadde restaurantbesøk på dag 5 i sin utfordring til oss. Jeg liker å gå ut å spise. Ofte blir det fisk eller skalldyr på meg. Men bildet øverst til venstre er fra Egon, og der spiste jeg and. Nydelig smakte det. I perioder spiser jeg veldig mye ute med jobben, og det er alltid spennende å se hva som kommer på tallerknene.Jeg liker godt å spise buffé også, da velger jeg jo selv hva jeg vil ha. Morsomt er det alltid å se seg om i lokalene. Noen fine tips får man alltid med seg. I Smøgen i fjor høst fant jeg krukken nederst til venstre. Halvsalt som du kunne bruke et fint blåskjell til å forsyne deg med. Det var et tips jeg tok med meg hjem! Flere innlegg om Restaurantbesøk finner du hos Søtmonsen HER

#foto #blogg #challenge #mat
22 kommentarer
    1. And er jo godt det, og jeg synes også fisk er godt. Så det hender at jeg bestiller fisk når jeg er ute og spiser. Men oftest blir det noe jeg ikke så lett lager selv 🙂
      Sist jeg var ute og spiste, det var forrige uke, da ble jeg spandert på, og da falt valget på fiskesuppe. Det var veldig godt 🙂 Jeg spiste ikke blåskjellene da. De synes jeg er finest til pynt 🙂
      Buffet er alltid godt. Da kan man forsøke noe man ikke ellers naturlig ville ha bestilt selv 🙂
      Ha en herlig dag i dag <3

    2. Her var det masse godsaker!! Nammm… Smart med blåskjell som skje! 😉 Ha en god dag!

    3. Eva: Vi er ganske enige, men jeg liker blåskjell også veldig godt! Morsomt å smake mat man ikke selv tilbereder. Jeg lager maten her i huset, så det å gå ut å spise gir meg jo litt fri. Da koser jeg meg skikkelig! Nyt dagen! 🙂

    4. Alltid spennende å spise ute.. vi var jo en helg sammen med et vennepar på hotell i Bodø for bare noen uker siden. Kjempeherlig. Neste blir i Svolvær i juni på lands sanger stevne. Der skal Thon hotellet bespise 1600 på samme tid. Da er jeg spent gitt… 😛

    5. Oh det er jo så godt å spise ute 😀 Men jeg spiser ikke ting fra havet for det liker jeg ikke, men DET gjør gitaristen kan jeg love. Han har jo aner fra ei øy utenfor Bergen så det er ikke så rart, mine aner derimot er det litt feil med for jeg er fra et lite fiskevær i nord hahaha Smarte tips er alltid supert 🙂 Har du tatt dine 55 i dag? Jeg har tatt 35 og har 20 igjen pjuh hahaha good klæm <3

    6. ladyaugust: Herlighet så godt der er med mat i det hele tatt. Her har det blitt 55! HURRA! Pluss hjemmelagde skolebrød, kaffe og besøk av barn og barnebarn i ettermiddag. Nå er jeg helt surr i hodet av informasjon. Fikk ny telefon og hjelp det var ikke lett for gamla! Har hatt en sånn gammel traver uten internett, og så ble det plutselig Iphone! Men jeg kommer vel inn i det. Nå er det først litt av en jobb å legge inn alle telefonnummerene, for det gjorde seg ikke selv akkurat! Sliten jeg. Klem til deg og squat på! 🙂

    7. Det så deilig ut 🙂 Jeg lurer på om jeg finner noen bilder av restaurantbesøk jeg, for jeg har lite bilder av mat altså:-D Men dette så godt ut <3 Klemmer og fine kvelden <3

    8. Nam, alltid herlig å spise ute. Jeg skal på restaurant på fredag før turen går til et show med Bjarte Hjelmeland. Det gleder jeg meg til. Det er alltid kjekt å få med seg nye tips til hvordan mat kan serveres, og små fiffige detaljer 🙂

    9. margarites: Hørtes veldig koselig ut! Her blir det hjemmehelg tror jeg, så jeg får vel servere noe fra eget kjøkken tenker jeg! Ha en vakker kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg