Tilbake til hverdagen….


Sakte, men sikkert, vender jeg tilbake til hverdagen. Hei til dere alle. Håper dere har hatt en super sommer med masse hygge?Her ble det liksom brått høst med kalde netter og masse regn. Men sånn er det i vårt langstrakte land. Været må vi bare ta som det er, for det kan vi ikke kontrollere.


Min sommerferie har vært fin. Vi har reist en hel del i både Norge og Sverige. Jeg har gått barbent i sandalene, brukt sommerklær, badet i trolske tjern, besøkt fine mennesker og oppholdt meg i naturen akkurat så mye jeg vil. Herlighet som jeg har kost meg. Bilder kommer etterhvert, for jeg må gå igjennom dem litt selv først. Nå er det helg, og den håper jeg bli fin for alle som titter innom meg.

#foto #hverdag #natur
22 kommentarer
    1. Velkommen tilbake fineste deg <3 Det høres ut som du har kosa deg masse og ingenting er bedre enn akkurat det. Jeg har savna deg såklart <3 Goood helgeklæm 😀

    2. Koselig å se deg tilbake! Så fint at sommeren har vært fin for deg!! Da har du ladet batterier for en ny høst og vinter..Flotte bilder, og du har klart å ta bildet av kongen også..jeg så den i skogen her om dagen..men rakk ikke få noe bilde av den..To ganger i sommer har jeg sett den..men akk så raskt den forsvinner..Ha en flott helg! og ser frem til mange fine bilder fra deg fremover.. 🙂

    3. ladyaugust: Så hyggelig sagt av deg. Jeg har savnet deg også. Nå glir dagene inn i hverdager igjen, og da blir det blogging på meg også. Jeg gleder meg. Ha en vakker fredag! Diger klem 🙂

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk, så hyggelige ord fra deg! Ja, jeg har sett flere elger i sommer, men jeg fikk slett ikke de bildene jeg ønsket meg. Men da har jeg noe å strekke meg etter utover høsten også! Nyt kvelden og flere bilder kommer!

    5. frodith: Koselig med en hilsen fra deg, som alltid. Nyt din helg, og flere bilder kommer det ja. Jeg må bare rydde litt i mappene først! Klemmer til deg på fredagen! 🙂

    6. 😀 Her har det vært hverdager hele sommeren, men det er helt greit. Kun en svipptur for å passe på mamma som er syk. Såå godt å ha deg back <3 😀

    7. så utrolig hyggelig å ha deg tilbake )) velkommen skal du være,og med dei vakreste bilder å så fine som dei var.
      Vi kjørte forbi en elgku også i sommer med tvillingkalver ) men det er et minne i tankene mine for jeg rakk ikke å fotografere,men det har du fått til )) ha en nydelig helg

    8. dedicat: Ja, nå er jeg vel hjemme igjen, og på nett ikke minst! Det blir jo spennende med ditt blogginnlegg da!!!!! Jeg får fikse litt etterhvert! Ha en vakker helg og hils til fruen!!!!

    9. fruensvilje: Å, så heldig å bare se elg med kalver. Jeg har sett masse dyr i sommer, men ikke ble det bilder av alt nei. Holdt å å streve meg forderves for å ta bilder av en hjort, men den er en luring.Takk for hyggelige ord og ha en flott helg! 🙂

    10. ladyaugust: Noen ganger er hverdagene de beste dagene, synes jeg. Dumt mammaen din er syk da! Håper hun kvikner til! Gleder meg til å blogge igjen. Klem på fredagen!

    11. Velkommen tilbake på blogg! Høres ut som om du har hatt en flott sommer. Det er spådd brukbart vær i dagene som kommer, så jeg håper på en liten “Indian Summer” – sånn på tampen! 😀

    12. Velkommen tilbake til hverdagen herlige deg ☺☺ Høres ut som du har hatt en finfin sommerferie selv om været har vært litt sånn opp og ned .☺ Jeg og familien min har hatt 2 veldig varme og fine uker på kjærlighetens øy, Mallorca ☺☺
      Ønsker deg en vidunderlig lørdag vennen ☺☺ Klem ♥

    13. karidansen: Tusen takk for velkommsten! Ja, det har vært en innholdsrik sommer med mange fine naturopplevelser. Håper også på mer sommer før det blir skikkelig høst. I dag skinner i hvertfall sola. Ha en fin helg Kari!

    14. Rriittaa: Hallo til deg i august! Så glad du har hatt sol og varme. Jeg har aldri vært på Mallorca,men det høres fint ut. Kos deg i helga! Vi tastes. Klem fra meg 🙂

    15. Heisann, så koselig å høre fra deg igjen. Og som vanlig – nydelige bilder! Flott at du har hatt en fin ferie, det har jeg også for jeg dro til Danmark. Men det har vært ganske så regnfullt etter at vi kom hjem. Men neste uke skal vi få sol og litt sommer tilbake 🙂

    16. margarites: Hei igjen! Så fint du fikk en tur til Danmark. Der har vi også feriert mange ganger. Alltid trivelig. Her har det også regnet masse, men i kveld roet det seg ned. Ja, vi får håpe på en fin sensommer. Ha en vakker kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg