Drøm deg litt bort…


Sør for Östersund i Sverige, sånn omtrent mitt i landet, ligger et flott hotell som heter Hotell Jämtkrogen. Vi kjørte i det området i sommer, og her bare måtte vi stoppe, så jeg fikk drømte meg litt bort i parken rundt hotellet.


Har du sett så fint. Det regnet, men hva gjorde det, her skinte det da i blomster og vakre skupturer.


Jeg ble mer og mer nysgjerring der jeg gikk. Alle de dyrene som tittet på meg!!! De var i full størrele, og så fint plassert mellom blomster og busker. Jeg ble helt betatt. Nei da, dette er ikke et sånt sponset innlegg. Men jeg synes det var så fint der, at andre kanskje tar turen innom om  de er på de kanter. Inne er det også superfint og de serverer nydelig mat, men der tok jeg ingen bilder. Jeg lurer på hvordan det ser ut der i hagen om vinteren jeg? Det hadde sikkert vært festlig det også! Fint å drømme litt.

#blogg #foto #skulpturer #jämtkrogen
20 kommentarer

Siste innlegg