Soloppgang. Unnis magiske utfrodring.


I dag ble det bilder av soloppgangen, og jeg er med i Unnis Magiske utfordring som du finner HER.

1.Hva er magisk med høsten?

2.Hva er magisk med deg?

3.Noe magisk du gleder deg til?

4.Hva er det mest magiske som har hendt deg i år?

5.Gjør noe magisk for noen i dag (det kan være hva som helst) og fortell om det på bloggen etterpå!

Tåka lettet etter en kjølig natt, og det var så vakkert. Veien jeg kjørte på, fikk så fint lys og ga meg lyst til å se mer. Jeg synes solens gang er magisk og høstens farger likeså, så det ble svar på nummer en.


Jeg stoppet på veikanten og det ble noen bilder av tynne edderkoppspinn. Samtidig måtte jeg tenke etter hva som er magisk med meg? Ja, hva er det tro? At jeg er meg.Det finnes nemlig bare en eneste som er som meg.


Tåka danset så fint fram og tilbake, men det var ikke lett å få det med i bildene mine. Oppgave nummer tre var verre.Noe magisk jeg gleder meg til? Nei da, ikke vanskelig i det helt tatt. Jeg gleder meg til jul, for jeg synes julen er magisk.


Villvin i nabolaget har blitt rød i fargen, og da vet man at kulda ikke er langt unna. Nummer fire var å fortelle om det mest magiske som har hendt meg i år? Jeg tror det blir sommerferien. I naturen så mye jeg kunne, tok masse bilder og fikk minner som jeg aldri vil glemme.


Det gjelder å nyte dagen og fargene i naturen, for i går så jeg jammen det første bjørketreet uten løv! Men fortsatt lyser rognebærene så fint, og sola skinner i hvert fall i dag. Så var det det siste da, nummer fem, jeg har ringt et menneske i dag for å trøst i en vanskelig situasjon. Sånn, det var det, håper du likte min løsning og leser mer hos andre som deltar.

#blogg #natur #høst #friluft #friluftsliv

#magiskeutfordring
22 kommentarer
    1. Hei natheless !!!
      Så nydelige svar du hadde til oppgavene <3 Jeg skal løse resten av oppgavene i innlegg i morgen 🙂 I dag er jeg hjemme fra jobb med influensalignende symptomer............... veret er strålende ute og jeg sitter inne og svetter 😀 hehehehehe
      Dine løsninger og bilder var vakre <3 Du ser naturen <3
      Ha en herlig mandag!

    2. Mona: Tusen takk. Bildene klarer jo ikke å fortelle det jeg så. Det var så fint lys i den lille tåka som danset over skogen. Kos deg på mandagen. Klemsiklem:)

    3. Etdiktomdagen: Hei på deg. Koselig du likte det. Jeg tok likegodt alt på en gang, for i morges hadde jeg litt tid før jobbingen, Dumt å være “småsyk” da. Håper det går fort over. Her er det så fint i dag, så man glemmer litt at det er høst. Men det begynner å bli kalde netter. Jeg koser meg skikkelig i naturen, og jeg trenger ikke gå langt for å ta mange bilder. Synes det er like fint overalt jeg! Ha en fin ettermiddag og kveld, så håper jeg at du er frisk i morgen. 🙂

    4. Utrolig flotte bilder altså☺ Naturen er bare helt magisk, trolsk og fargerik ♥♥ Ønsker deg en fin og magisk mandagskveld, vennen ♥♥ KlemZ ☺

    5. Så mange vakre bilder!! ja de var virkelig høstlige og flotte! Så fort gjort i en fei..sånn kan det også gjøres…hihihi..fordeler litt jeg..så har jeg noen klare innlegg..hihih. Flott levert!

    6. Rriittaa: Så flott det begynner å bli der ute nå altså. Magisk kveld ble det,med en lang trimtur og etterpå strikketøy og kaffe.:) Klem til deg 🙂

    7. Hei, der var mange magiske bilder og for et herlig innlegg. Har lest og kost meg med innleggene dine helt tilbake til genseren, som var det siste jeg har lest. Burde sikkert vært ute i høstfargene i dag også, men skal spise, drikke te og lese bloggene i fred og ro først. Ha en såkalt lat morgen 🙂

    8. fjellgeitbundingen: Noen late øyeblikk trenger vi alltid. Her var det en veldig treg morgen, men det tok seg opp utover dagen. Må man, så må man. Herlig med alle høstfargene som begynner å vise seg, så nå gjelder det å holde kameraet klart. Kos deg i kvelden 🙂

    9. Nå ble jeg nesten litt lei meg kjenner jeg! Beklager at jeg ikke har fått med meg dette nydelige og magisk flotte innlegget ditt! <3 Det var virkelig fint. Flotte bilder, og gode ord. <3
      Takk for at du ville være med. <3 Stor og god klem

    10. Unni:Nei da, det er ikke noe å være lei seg for. Jeg synes det var artig å være med, og feide inn alt på en gang vet du. Takk for hyggelige ord og morsom utfordring! Klemsiklem til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg