Hverdagsferiefølelse.


Tenk det, en hverdagsferiefølelse mitt i september, mitt i mellom to byer, mitt i mitt nabolag. Med kameraet på tur ble det spennende. For noen farger! Jeg knipset og knipset.


Jeg møtte noen skikkelig ville dyr. Men den elefanten så koselig ut da? Bak lukkede dører så jeg en sjiraff også, men den ville ikke fotograferes.


Litt av et sirkus jeg fikk på turen. Sola sto på pinne for meg og den danset på line. Selv om den hadde litt problemer med balansen mellom alle trådene.


Jeg som vanligvis tar bilder av solnedgangen over skog og eng, fikk bilder fra en by. Det ble feriefølelse selv i høsten.


Månen prøvde seg også på en liten oppvisning, men den klarte slett ikke å holde balansen. Den får vente til den har blitt helt rund, og det er ikke mange dagene til.


Jeg fant en Pippioppfordring på et vindu. Hun var klok den godeste Astrid Lindgren, som skrev om denne frøkna. Så nå er det bare å sette i gang med det du ikke kan, for det kan du helt sikkert!

#foto #hverdag #høst #blogg #pippi #ferie
18 kommentarer

Siste innlegg