Ingen dager er like.


Ikke et bær er likt det andre på dette treet, og ikke en dag er lik den andre.


Ikke en dag i høsten er lik den andre, selv om sola kanskje skinner hver dag. Stadig forandre det seg der ute, fra grønt til gult og rødt. Jeg kan ikke noe for det, men jeg blir så fasinert og knipser utrolig mange bilder på mine trimturer i kvelden. Om det er trim? Ja, forsøk deg selv. Løpe om kapp med solstrålene for å få det rette lyset, strekke seg på tå for å få bildet av et blad høyt opp, krype på bakken for å ta bilder av sopp og blader, eller sikte inn en solnedgang i det det skumrer.


Magiske skyggebilder blir det også. Det så ut som om noen fulgte meg?


Flott da sola gikk ned, men jeg var langt inne i skogen! Så var det å skynde seg alt man kunne, for å komme ut til veien igjen før det mørknet. Men det er herlig synes jeg, å løpe om kapp med lyset. Nei da, jeg er ingen stortrimmer, men jeg er da i bevegelse. Ha en vakker helg, og jeg håper dere får mange fine høsttanker. Man trenger slett ikke gå langt for å se og oppleve.

#blogg #foto #hverdag #høst #tekst
12 kommentarer

Siste innlegg