Ukas solskinn.


For en uke og for et lys! Her er en blanding av bilder fra uka som har gått. Helt magisk spør du meg.


Jeg har hatt sol gjennom isfigurer og kost meg med vakre soloppganger og solnedganger dag etter dag.

Det ble turer i lyset og jeg har fotografert en hel masse.


Noen dager har tåka vært fremtredene, men det er også fint. Sola minner mer om en måne på sånne dager.

Rimfrosten har grepet om seg nå og da, veiene har vært speilblanke og skumle, men det er sånn vår vinter er i år.

Litt moro må man ha, så her har et lite rådyr i i sølvfarge fått bli med i bildet.Det ble som en sort silhuett i morgenen.


Dette er morgenens bilde over hogstfeltet, der himmelen speiler seg i mitt vindu. For en lysened uke med masse solskinn. Ja, jeg vet at andre har hatt en annet vær. Men sånn er det i vårt langstrakte land. Det er stor variasjon. Ønsker dere en fin fredag!

#blogg #foto #hobby #vinter
18 kommentarer

Siste innlegg